• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Klok?

Jag hade "vanliga" lite finare hudfärgade knästrumpor under och strumpeband.

Hallenbrud: Skönt att du mår bra och härligt att se dig här inne igen-:D Hur mår den blivande fadern? Börjar han förstå att det bor en liten människa i din mage? Spännande tider för er nu, blir glad bara jag tänker på det.

Vi har lagt barntankarna på hyllan och tar det som det kommer. Vi bestämde så eftersom det blir en besvikelse varje gång mensen kommer annars.

Ha det bra alla, och du Popis det ser inte konstigt ut med vita strumpor och benvita skor

• Popis

Klok: nej jag trodde inte heller det... :)

• Hallen brud

Hej Klok och alla andra!

Fadern mår bra men känner inget ännu Kan inte fatta varför, det är ju tredje världskriget där inne

Ska jobba på lite men ville i alla fall titta in och skicka en helghälsning till er!

För att göra ett inlägg hade jag inga strumpbyxor eller stay ups alls, men det var ju i augusti...

Kramis
    A

• Klok?

Kul med tredje världskriget i magen

Nu måste jag jobba då jag har en hel del att göra innan jag får gå hem, men jag skulle bara ......

Ett inlägg till i strumptyckande, skulle man gått på väder skulle jag haft yllesockor och mamelucker (sexigt värre)

Ha det bra alla ni!

• cissilla

Själv kommer jag nog att ha vita stay up, hade tänkt mig hel vitt under, men har fortfarande inga skor...

Vad skönt att höra att alla har det bra och att alla är kvar på forumet, själv håller jag på att baka papparkakor och lussebullar och ställer fram ljusstakarna, för jag jobbar i helgen igen, så det är bäst att passa på när jag har en ledig dag med barnen.
    Sköt om er

• cissilla

Blev tvungen att titta in en snabbis nu efter jobbet, detta har skapat ett visst beroende.. :)

Men tänkte nu gå och lägga mig för att sova, börjar jobba 06´45 i morgonbitti och sen är det ju julskyltningen.

Är det någon som har varit på "ett bra stop"? någon som vet om dom har underkjolar och korsetter där?

Godnatt /C

• Popis

Nu är allt julgodis färdigt... och inte blev jag smalare :D

Snart bär det av till Thailand ... längtar ska ju sy upp våra bröllopskläder där :) och kanske kanske har jag fått ett jobb också efter drygt 1 års arbetslöshet. Ville bara skriva av mig.

Hoppas ni har det bra alla... edsåsen jag kommer till Åre nästa helg ska bli underbart. Hoppas det snöar mycket!

• Brunkullan

Popis:

Jag har också fått jobb - efter 1 1/2 års arbetslöshet!!
    Jag börjar i morgon, och det känns helt overkligt! Den enda nackdelen just nu, är att det är heltid, och det skulle jag egentligen inte vilja jobba, men......... Jag får bita ihop ett tag!

När vet du säkert om du fått jobb!?

• Edsåsen

Popis:
    Det börjar att bli kallare, så snökanonerna går för fullt...

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4