Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
hola allihop nu är jag tillbaka och nygift.
Jag skall väl börja med att säga välkomna till alla nya som skall gifta sig.
Sen till alla er som vet vem jag är, kan jag berätta att det har varit jätte mysigt och roligt vädret har varit bra osv. lite bilder har jag skickat in här på bildgalleriet: www.familjeliv.se/Hemsidor/sok_krypin.php&area=1
vi hörs, måste tvätta upp allt och packa ur resten, kom hem igår kväll ;)
Hej tjejer!
Vi har nu preliminärbokat Golfrestaurangen för vår bröllopsmiddag och fest! Känns underbart bra! Har kommit i kontakt med fotograf Tommy Andersson, samma som du popis?
Vi funderar på att låta honom vara med oss från morgon fram till brudskålen, ska prata med honom om pris för det! Kostade 7500kr men då var han endast med tills efter vigseln, kyrktrappan osv. I detta är det reportagefoto och porträtt antingen i studio eller utomhus... tycker att det låter jättebra, 3 st 30x40 förstoringar samt alla bilder på CD. :D
Cissillia: vilka fina bilder!
Grattis :D
Cisilla:
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Det ser ut som om ni har haft det heelt underbart!
Vilka fina bilder och du vad bra klänningen blev! Det är så kul att äntligen få se hur du ser ut
Och vilka söta barn! En riktigt fin familj har du att vara stolt över. Det syns på er son att han är Jämte - det är något med dragen, knepigt det där
Som gammal flyghäxa så känner man igen sitt gamla Teneriffa Och det ser ju verkligen ut som om ni har bott bra och haft tur med vädret.
Du får gärna berätta mer när du har tid!
Återigen stort grattis!
Stor kram
från Hallenbrud
Anna
cissilla > grattis!
Sanasol:
Kan bara gratulera er till valet av golfrestaurangen!
De caterade hela vårt bröllop och jag vet inte hur många gånger jag har berömt dem här på BT.
Hade vi inte gift oss i Hallen hade jag också valt att ha festen där, det är ju så fantastisk utsikt!
Ni lär inte bli besvikna
Kramis
Hallen brud > Vi känner oss jättenöjda! Det är en fantastiskt fräsch och fin lokal och de jag pratat med där verkar väldigt serviceinriktade och trevliga! :D Känns toppen! :D
Cisilla:
Jag kan inte se dina bilder, för att jag måste vara inloggad. Betyder det att jag måste registrera mig på Familjeliv också - det är alltså inte samma användarnamn och lösenord som här eller som på "Brudpar och verktyg"...??
Familjeliv är en helt annan site, så du måste ha en användare där med!
Ifall du vill se bilderna, vill säga!