• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Popis

Åhhh hoppas liftarna öppnar snart :) längtar till skidsäsongen....

• Popis

Här i Ö-sund är det bara 5 cm blöt tösnö...

• Edsåsen

Har för mig att det är "test-helg" den 9-11 dec...så det är inte så länge tills dess...
    Vi ska ut med barnen och hitta en bra backe i morgon så att de får prova sina nya skidor , det blir att dra dem upp och de får åka ner

• Popis

Roligt... hur gamla är barnen?

• Edsåsen

Sonen fyller sju år i januari och dottern är 3 1/2...

• Popis

Bor ni i Åre? Själv skulle jag hemskt gärna flytta dit...

• Edsåsen

Japp, bor i Åre, uppe vid hälsocentralen...
    Det är härligt här...fast man behäver åka bort ibland för att se det, man blir hemmablind...

• Popis

Mmmm... mina föräldrar har ett hus i Björnen så vi har ju turen att få spendera varje helg i Åre om vi vill och det vill jag lova att vi gör... :) Jag längtar efter en egen stuga eller en liten tomt att bygga ett litet timmerhus på. När man är vuxen är det inte så kul att bo hos mamma å pappa så ofta :)

Min dröm är också att driva ett hotell, det skulle passa mig och min personlighet. Fast för tillfället tar jag nästan vilket jobb som helst trots min utbildning, jag är nämligen arbetslös.

• Edsåsen

Man vill kunna sköta sig lite själv när man är i stugan...så jag förstår er
    Synd att priserna på hus och tomter här uppe är så hemska
    Vad är du utbildad till då..?

• Popis

Beteendevetare med inriktning på personaladministration... inte helt lätt här uppe :)

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4