• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Edsåsen

Nä, inte så lätt...
    Nu ska jag gå och lägga mig, så man orkar vara ute i snön hela dagen i morgon...
    Hörs sen...

• cissilla

Jo, Hallen glömde svara på ditt inlägg.. dom som följer med till Teneriffa är våra barn på då 4 och 5 år. Min mamma och hennes gubbe, min lillebror, en av mina systrar m. en vän. mina svärföräldrar och till sist min morfar.
    Det känns lite taskigt mot alla andra som inte kan följa med, men samtidigt är det ju vår dag och vi som skall trivas och det känns rätt, men ett samvetskval dyker väl in då och då.
    Sköt om er, skall ut nu i snön med barnen en snabbis, innan jag börjar jobbet igen.

• Popis

Edsåsdalen

Du skulle kunna få hjälpa mig med en grej om du har möjlighet och lust? Det finns ett svart häbbre med vita fönsterfoder ett lite trendigare häbbre som tidigare stod nere i Åre by och var ett konstgalleri om jag inte minns helt fel. Nu tror jag att det står påväg upp mot före detta Sunwing... på höger sida om vägen. Vet du vilket jag menar? Hur som helst är det till salu och på huset ska det finnas ett telefonnummer. Har du möjlighet att maila det till mig om du åker förbi där nån gång?

Maila i så fall till jessica.flodin@bredband.net

Det vore jättegulligt! :) :) :)

• Edsåsen

Popis:
    Antar att du menar mig
    Visst kan kolla det...det står ju alldelens nedanför oss, på Markteknik...
    Kollar det när jag far på jobbet i morgon.

• Edsåsen

Vill bara tala om att det var jätteskönt i Ullådalen idag...Nypistat, barnen åkte ganska länge och vi var lift...

• Popis

Åhh vad härligt det låter... om två veckor kommer vi upp.. längtar :)

• Popis

Edsåsen: ja det var dig jag menade, supersnällt av dig att kolla. Vi är nämligen sugna på att köpa det och kanske flytta det till mor och fars tomt i Björnen.

• Popis

NU ska jag leta mig till sängen, jäsp... trött ska upp tidigt i morgon och promenera med mamma och lämna lite plasma på sjukhuset. Sov gott! :)

• Edsåsen

Sov gott...
    Jag ska oxå lägga mig börjar jobba 6.30 i morgon...

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4