Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Poppis:
Hur har det gått, fick du reda på något om härbret..?
Ps jag har åkt skidor idag ...men det var hemskt blött
Åhh har liftarna öppnat??
Nej jag ska ringa i morgon har hafft fullt upp, konstigt eftersom jag är arbetslös :D ...
Nej liftarna har inte öppnat ännu...men vi gick på tur i Ullådalen...
Hoppas på att det blir lite kallare så de kan spruta mer snö...
Var och köpte liftkorten idag, så känner mig lite fattig men man får ju tänka att dom räcker till mitten av oktober nästa år
Jo, det är nog så när man är arbetslös, att man har fullt upp hela tiden...
Hej alla!!
Det har varit väldigt "blygsamt" med inlägg här senaste tiden, så nu tänker jag ta upp ett bröllopsämne till diskussion!!
Tänker ni har vita strumpbyxor el. stayups under bröllopsklänningen?? Tror ni att det ser konstigt ut om man har vita strumpor och benvita skor....??
Lite åsikter om ämnet tack!
Brunkullan:
Jag kommer inte ha vita stay ups.... jag ska vara barbent och bara ha ett strumpeband. Anledningen till detta är att jag till danasen (bygguppvisningen :D ) ska byta kjol till en som är kort (ovanför knäna fram och längre bak) och mina skor är ballerinaskort med snörning upp på vaden. Jag tror inte det kommer att bli speciellt snyggt med vita strumpbyxor då :)
Jag tycker föresten inte att det är snyggt med vita strumbyxor över huvud taget!
Men jag tror inte att de ser konstigt ut med vita strumpor och benvita skor.
Jag igen :D ...
fast man kan ju ta rätt roliga förberedelsebilder när man tar på sig stay ups. Har man ¨klänningen pån sig hela kvällen :) så syns de ju inte, men det är kanske vetskapen som räknas. oj vilket svammel, ja ja...
Lycka till brunkullan med valet, berätta gärna hur du tänker göra.
Hej hej allihop!
Så där, nu är Hallenbrud hemokommen från Marocko där vi har njutit av sol och värme i en vecka.
Har läst igenom allt jag missat när jag varit borta och bara myser när jag tänker tillbaka på den härliga planeringstiden
Magen växer och mår bra, trivdes dock inte så bra i solen - för ljust!
Klok: Skönt att du tittar in ibland, det är verkligen som du skriver. Vanebildande men så skoj och det känns som gamla goda vänner som möts om än bara på nätet.
Cisilla: Det närmar sig... Tycker inte alls att ni ska känna er taskiga mot de som inte kan följa med. Gläds åt dem som kan istället. Det är er dag!
Lycka till med alla planer tills vi hörs igen
Längtar till Jämtland nu, vi åker upp till jul, en månad kvar idag.
Kramis till alla
Hallenbrud
Jag funderar på stayups, just för att det blir lättare att gå på toaletten då!! Jag kommer att ha en sorts underklänning på mig, som är figurnära, och det skulle inte vara skönt med strumpbyxor under det tajta......
Hur vanligt är det med "vanliga", hudfärgade strumpor under.....??
Kan inte fler dela med sig - hur tänker ni göra, eller hur hade ni??
Tänkte inte ens på toalettbesök... :)