• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Klok?

Jag kommer från en by åt Svenstavikshållet. Jag gick också på Wargen men är "lite" för gammal för att ha gått där samtidigt som dig, närmare bestämt 39 och 40 närmar sig med stormsteg (förhoppningsvis ingen 40-års kris).

• Popis

Ok, jag har släkt i Svenstavikstrakten fast på min farmors kusiner de heter Liljefelt Segersten ...

• Klok?

Jag gick i grundskolan med en Lennart (tror jag) Segersten, ja nu blev jag ju osäker på vad han hette i förnamn men men är man gammal så är man

• Popis

:) känner tyvärr inte igen men det kan ju vara släkt :)

• Klok?

Nu ska jag "slänga" barnen i säng så dom kommer upp till skolan i morgon (son 7 år och dotter 6 år). Vi kommer säkert "träffas" igen här på BT. Ja för övrigt har vi länge pratat om att träffas på stan för att fika t ex Tehuset men det har inte blivit av, värt att funderas på?

Kram så länge

• cissilla

Hej allihop, det är bara bra med mig, jobbar hela helgen igen, så jag har inte hunnit varit in så mycket på "torget"
    Dessutom har jag köpt en underkjol, en nixa, som visar sig inte alls passar för min kjol :( den är för stor, annars är allt bra, lite less på mörkret häruppe bara.. hur långt i planeringen har ni andra som skall gifta er kommit?
    Klok? och Hallen, är det dags att börja planera halvårsdag snart eller? ;)

• Edsåsen

Hallå alla...
    Ville bara dela med mig lite...
    Här i Åre har det snöat hela dagen, det är jätteskönt tycker jag, och nu blir det lite ljusare oxå
    Må så gott...

• Sanasol

Edsåsen > Vad härligt med snö!! Hoppas vi får lite snö uppe i Umeå snart också...

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4