• junibrud2006

3 juni 2006

Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.

Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...

• Svar på tråden 3 juni 2006
  • juni3brud

Ska skicka efter inbjudingskorten nu idagarna. Det blir Spira-kortdesign. Tack till den det nu var som tipsade mig om dem. Hittade ett kort som passade mig och mitt bröllopstema perfekt. Fick hem ett provkort innan jul och de är jätte vackra. Inget av Calligraphens kort kan matcha dem och i pris skiljer det inte speciellt mkt heller.

Det känns som det är så länge kvar och att man har så mkt tid på sig men jag vet att tiden rinner iväg när man ska göra sånt här... så det är bara att köra igång 5 månader går fort och det är massor som ska fixas...

• juni3brud

Btw när kommer ni att skicka ut era inbjudningar??

• jamboochjag

Tror vi skickar ut inbjudningarna i början av april. Med julkorten gick det ut en liten hälsning "Nyfiken på vad som händer 3 Juni? Besök..." och så adressen till vår nyss ihopsnickrade hemsida. Bara så att de kan planera in datumet redan nu.

• junibrud2006

juni3brud - Kul att ni också valde Spira! Vi är bara såååå nöjda. Har delat ut korten till familjen och de andra ska vi väl skicka under januari. Visst är det brukligt att skicka cirka 6 veckor innan, men eftersom de flesta inte vet något ännu så känns det som vi vill vara ute i tid. Och så är det svårt att vänta när korten är så fina och ligger färdigfrankerade i hyllan....

• junibrud2006

Nu har vi träffat bandet och det var över förväntan. Det kändes jättebra och skönt att ha en till punkt avbockad från listan!

• brud0606

gott nytt år alla som gifter sig 3juni 2006.

• Edsåsen

Gott nytt år alla!!!
    Mys riktigt ordentligt...
    Kramar

• Akkidakki

god fortsättning och imorgon ska ja sätta igång och planera och fixa igen!! Ska köpa alla grejor till inbjudningskorten. Har klart för oss hur vi ska göra och hur de ska se ut så det e bara och sätta igång nu, och så e de ju bröllopsnatten som ska bokas... kul!!! 5 månader tjejer!! 5 månader!!! Jippi!!

• Liten med Mindre

5 månader kvar!!!

Igår tog vi oss samman och gick till resebyrån för att fixa ett upplägg för bröllopsresan. Hoppas att det går att få ihop till hyfsat pris. Det är ju så lätt att ryckas med och vilja ha lite fler dagar och lite mer lyx. Men det lutar väldigt starkt åt Indonesien som ska ha högsäsong då, och bra dykning. Längtar!!!

• junibrud2006

Stor & Liten - Låter helt underbart!

För vår del ska vi snart posta inbjudningarna. De ligger ändå klara och visst, enligt vett och etikett ska de ju inte ut mer än sex veckor innan... Men eftersom knappt en själ vet om det så känns det lika bra. Som sagt, bara fem månader kvar nu!!!

Fick för övrigt kontakt med solisten till kyrkan idag. Han ska ringa. Håller tumme...

Svar på tråden 3 juni 2006