3 juni 2006
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Låter underbart med solsken! Tack för beställningen...
Tack Charleston!!! Hoppas att "dom" fixar din beställning...
Igår träffade jag den tjej som ska fixa min och tärnans smink på den stora dagen. Har till och med bokat in prov make. 29 maj. Snart bara fem månader kvar...!
Nu har vi fått våra inbjudningar - och de var ännu finare än vi hade hoppats! Dessutom hade de packat dem enormt fint med silkespapper och snören vilket ytterligare höjde intrycket. Nu blir det att klistra 90 frimärken (inbjudningar och svarskort) i mellandagarna!
Hej
Junibrud2006: kul att inbjudningarna blev bra. Jag vill passa på att tacka för ditt svar i min tråd ang. köpta inbjudningar.
Nu har det i och för sig börjat luta åt att vi ändå ska göra dem själva. Jag har sett framför mig att jag ska behöva stå och pilla med dem själv och jag är inte speciellt road av sådant så jag tyckte att det var bäst att vi köpte dem färdiga. När jag nu skulle visa min blivande de olika hemsidor som jag fått tips om så säger han att det är väl roligare om vi gör dem själva. Vad säger man då? Han hade redan en massa ideér så han lyckades till och med inspirera mig lite. Men som sagt, tack för tipset.
God Jul och Gott Nytt År!!
H.C - Kul att göra egna också! Blev bara så glad när jag fick våra.
Nästa torsdag ska vi träffa bandet vi preliminärbokat till festen. Spännande...!
Hallå!
Vill bara önska alla en skön och god jul...
Kom ihåg att ta hand om varann...
Kramar
God jul på er alla! Ha en underbar helg.
Halloj, vår dag är också 3 juni 2006. Vi har precis börjat med planeringen då vi ville att jag skulle vara klar i skolan först, bröllopsplanering är ju så mycket roligare än skolarbete
Guuuud va ni e flitiga på att skriva... har fått sitta och läsa igenom 3 sidor nu... Kul!!
Välkommna alla "nya"!!! Kul med fler! Någon som har koll på hur många vi e nu egentligen?
Brudbukett ja... har lite susning om hur ja vill ha de men ja vet inte om ja ska överlåta det till m2b ändå... kul och överaska varandra... ja med klänning och han med bukett, men ja tror att han e rädd för att det ska bli fel så ja tror inte att han e så sugen på de, men vi får väl se!
Måste verkligen ta tag i det hela nu igen, legat på latsidan hela december. Men det är ju bara 5 månader och 1 vecka kvar nu!!
Kram på er!!! Och god fortsättning och gott nytt år om ja inte tittar in innan!!!