3 juni 2006
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Hej alla junibrudar!
Helt ny på forumet och blev så glad när jag hittade er. Modet sjönk lite dock när jag inser så långt ni alla har kommit. Vi har sedan länge bestämt att vi ska gifta oss sommaren 2006 men först i helgen bestämde vi datum. Så det enda som är gjort är att vi har bokat kyrka och gästis. Vi har också bestämt var vi ska åka på bröllopsresa. Thats it! Ja, ja, jag ska ta tag i det efter nyår. Det blir nog bra:)
Är det någon mer från södra skåne på tråden?
Ha det gott!
H.C
H C
Jag tror alla har kommit olika långt. Men själv "ser" jag bara de som kommit längre. Tröstar mig med att de talar om vad de gjort - så att jag slipper fundera över vad jag kan ha glömt. :) På så vis går det ju lite fortare.
För tillfället har vi bokat om fotograf. Från ett 4 timmars evenemang med studio och utomhus + kyrka, till 1 timme i studio med en annan fotograf. Får försöka hitta någon kompis som kan ta lite fina utomhusbilder också.
Så svårt det där - att veta vad som blir bäst.
HC Välkommen! Kul med fler 3 juni-brudar!
Igår berättade jag på jobbet! Herrejösses vilket tjatter det blev. Kul! För övrigt ska vi förhoppningsvis hinna hämta hem ringen imorgon! Och bara 6 månader kvar på lördag...
Idag fick vi boka kyrkan!!!
Blev precis som vi ville!
Maria Kyrka kl 15.30
(Samma tid som brud0606 *fniss*)
Minus är att det finns risk för att det är en till vigsel kl 17.... hinner man göra allt plus komma bort från kyrkan innan gästerna till andra brudparet börjar komma? Vill inte ha in en massa förvirrade gäster till dem i kyrkan som förstör...
Krammia
Jodå man hinner nog få bort alla gäster tills dess, vi börjar våran middag vid 17 tiden så det är nog ingen fara. Kul att ni får samma tid som oss. vart i sverige bor ni?
brud0606: Vi bor i Stockholm.
Vigsel kommer vara i Sigtuna.
Grattis till bokningen! Jätteroligt!
Idag ska vi åka och hämta hem min vigselring från guldsmeden. *pirr*
Jaha tjejer då är det bara 6månader kvar tills den stora dagen och det firas med att åka till Ullared och shoppa med älsklingen och brudtärnan..
6 MÅNADER KVAR!!!
Vi hade tänkt fira med att gå ut och äta, eller så köper vi hem oxfilé och ett fint vin och äter hemma. Vi får se. Men fira ska vi!!!
Nu gäller det bara att lägga i en högre växel i planerandet. Jag har frågat min frisör nu och hon ville gärna göra min brudfrisyr, så nu ska jag spara ut håret lite till. Och så berättade jag för mina jobbarkompisar igår! Prästen är också tillfrågad. Det börjar röra på sig. Men fortfarande är det mycket kvar...
Hej Gifter mig också 3 Juni.
Vi har hunnit boka Kyrka, festlokal, bil, band och så har jag köpt en klänning. Nu hade jag tänkt att ta tag i inbjudningskorten.
// Linda