3 juni 2006
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Hej!
Här är en till som ska gifta sig om exakt 6 månader.
Skönt att se att alla inte har planerat allting än. Vi har i alla fall bokat kyra, präst och festlokal, men resten är ganska flytande...
Kul med fler 3 juni brudar nu när det är mindre än ett halvår kvar! I fredags hämtade vi hem min vigselring från guldsmeden och den är bara så fin. Har tittat på den flera gånger under helgen...!
Och igår var vi på julmarknad på Brunnby där vi ska ha vår bröllopsfest. Var enormt mysigt att strosa runt och titta på miljöerna.
Nu har vi skickat iväg vår beställning av inbjudningskorten. Känns spännande...! Nu är det ingen återvändo snart... De kommer inom ett par veckor så lagom till jul har jag dem hemma!
Hallå alla...
Ska göra färdigt "save the date"-julkorten ikväll...
Känns jättekul, plus att det blir en överraskning för alla utom de inblandade (tärna, bestman, föräldrar)
Jaha då va fotograf bokad iallafall och billigt blir det oxå.. Dags att ta itu med inbjudningarna på riktigt nu så det är gjort.
Grattis till fotografen! Är det studiofoto eller ute på plats?
junibrud2006
det är ute på plats från förberedning till vi åker till hotellet på natten det är en amatörfotograf en kompis. Ca 200kort kommer att bli tagna ungefär.
hej alla!!
Inte varit inne på typ en sisådär vecka. Gud missa totalt att det va 6 månaders jubileum förra lördagen. Va i tyskland och handla en massa gotter så vi firade ju lite sen när vi kom hem då utan att vi visste de Gud va tiden springer iväg!
Själv har jag nog inte gjort nåt mer sen sist. Inte vad ja kan komma på iaf...
H.C : Jag är från Sjöbo... Var kommer du ifrån?
Kram på er idag e de julbak med mamsen som gäller!!
Hallå alla!
Jag har hittat min klänning
Var nere hos syrran i Uppsala, första dagen letade vi klänning i Stockholm, men hittade ingen som var kanonbra. Men vi hittade en tärnklänning till henne
Dagen efter gick vi i butikerna i Uppsala, och där hängde den såg den direkt när jag kom innanför dörren, provade den och var sedan fast
så nu är den beställd
Det blev en av Alicja Eklöws Aspera
www.parisette.com/aspera_brud/4062_astra_brud.htm
Fast utan bollero...
Må så gott alla!!!
Edsåsen - GRATTIS till en helt underbar klänning! Jag tog fram min häromdagen och den känns också så rätt. Idag var jag till frissan och vi gick igenom lite hur vi ska göra till bröllopet. Kommer bli läckert. Tiara, lite lugg fram och så håret uppsamlat lite löst bak med lätt utsläppt hårsvall med lockar.