3 juni 2006
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Hejsan allihop!
Jag vill också vara med så jag lade till mig.
Akkidakki ? Östra Kärrtorps Kyrka (lite utanför Lund), 15.00, Ågården Vollsjö
AnnSofie_82
Weddingphoto - Skerike bygdegård, Haraker kyrka
Junibrud2006 ? Badelunda Kyrka 14.30, Brunnby Gård i Västerås
Krammia - Maria Kyrka i Sigtuna
Paulinas
Brud 0606 ? Trollhättan
Limegirl
Stor&Liten ? Bjursås
03062006 ? Taxinge Kyrka (Södertälje)
Suss* - Sandseryds Kyrka 13.00
Victory - Piteå
Edsåsen ? Storvallens kapell, Storlien
060603 - Ljungskile
Helle74 - Barkarö Kyrka, Barkarö Bygdegård i Västerås
FruKajsaKavat - Öja Kyrka, Västermo Bygdegård Eskilstuna
Markusbrud-Essinge kyrka, Stockholm
Albertina catering på söder
Jamboochjag- Uppsala
Tinilini
Willowtree - W6, Stockholm
Den lyckliga bruden- Forshaga Kyrka, Forshaga hembyggdgård.
Vi kommer ha snittar och champagne förhoppningsvis utomhus istället för förätt. Därefter blir det sittande middag med tallriksservering. Till varmrätt baconlindad tournedos med potatisbakelse eller duchesse och till efterrätt någon form av jordgubbar, eventuellt limemarinerade.
Vi kommer att ha en italiensk buffé, jag har inte sett hela menyn eller förrätten än, men en sån buffé brukar tydligen vara omtyckt av alla.
Hej!
Den här frågan har säkert varit uppe förut men jag orkar inte läsa allt så jag frågar, när ska ni skicka era inbjudningar?
Är det för tidigt i mitten av februari?
Vi hsr faktiskt skickat våra inbjudningar och redan fått en hel del svar. Eftersom bröllopet var hemligt för majoriteten så kändes det bäst så, och responsen har enbart varit positiv. Alla tycker det är skönt att få veta i tid för att kunna planera arbetsscheman, barnpassning och semestrar.
Vi ska skicka ut nu i januari eler februari, osa i slutet av mars eller början av april.
Tack för svaren, då kan vi alltså utan problem skicka våra i mitten av februari.
Kram Jennie
Vi har osa 15 april.
vi skickar ut våra i feb-mars nångång och har osa senast den 5 maj....
Har ja berättat att jag köpt skor!! Trodde inte man kunde hitta fina vita skor på vintern men de kunde man
hihi...
Kul med skorna! Jag har letat, men inte hittat. Håller dock koll nu när vårskorna börjar komma in...
Idag har vi även varit och fixat brudgumskläder samt bokat tid för ändringssömnad av min klänning. Det rör sig!