3 juni 2006
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
vad blir hans klädsel då?? Vi kör på svart kostym, han känner sig mest bekväm i det så så får det bli... E dock på jakt efter gröna slipsar... Inga skrikiga utan mysigt gröna, men inte hittat några än... ska till götet nästa helg så lördagen e "bröllopsdag" ska till juveleraren som gjorde våra förlovningsringar och prata med honom om vigselringen och sen ska vi kolla tärnklänning och då slipsar samtidigt... Ska bli kul!!! Sen e de tjejfest på kvällen!!! Vilken toppendag det blir!!!
Han kommer ha svart frockcoat med ljus guldbrokadväst och en guldfärgad plastrong i lite glansigare material. Och så vit skjorta givetvis...
Kul med tjejfest på kvällen! Lycka till med ringen. Min ligger här hemma i lådan och väntar...
väntar med spänning på er hemsida... e den på g eller?
Jodå. Kollade med hon som gör den, men hon har lite fullt upp med sitt eget bröllop. Men den kommer..!
groups.msn.com/JonasAnnika060603/shoebox.msnw
har lagt upp bilder på skorna om ni e nyfikna... e faktiskt himla nöjd...
Vilka fina skor! Helt perfekta!
Tack!! Dom kommer ju inte synas men ja vet hur snygga dom e!!!
Jag har hittat mina skor jag också... Var in på en bröllopsbutik och då hade hon rea på "bröllopsklänningsskor" Ni vet sånna med tyg som man kan färga sedan om man vill. Sköna med bredare och lagom hög klack. 300:- fick jag betala. Det tycker jag inte var så dyrt.
Sen var jag och lyssnade på bandet som vi bokat till bröllopet i fredags. Och det var ett riktigt partyband. Det kommer att bli skitbra... (hoppas jag iaf...)
va kul!! Ja vi har bara lyssnat på vårt band via nätet, een dom låter kanon och han som jag prata med är verkligen supertrevlig!!!
Kul när allt börjar falla på plats!! Skorna kändes som en tung bit... Dom ska ju inte bara va vita och snygga utan även så bekväma att man kan gå en hel dag i dom!! Mina va oxå billiga!! 280:- Betala ja... Kändes som ett klipp!!
Kram
Nu börjar det äntligen gå framåt för oss också. Det känns som om det inte har hänt nåt på evigheter!
Sedan vi fick ge upp vår bokade festlokal (pga av att cateringfirman tyckte köket var för dåligt) har vi stått ganska villrådiga. Men nu ikväll var vi iväg och tittade på ett ställe som kanske kan passa! Själva lokalen är väl inte så märkvärdig och det ligger ca 1 mil från kyrkan. Men det var ett bra kök med glas och porslin och så ligger det alldeles bredvid havet! Så nu känns det som om det kanske löser sig ändå. Skönt! Då kan man börja lägga sin energi på andra saker!