• junibrud2006

3 juni 2006

Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.

Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...

• Svar på tråden 3 juni 2006
  • junibrud2006

Vi skickade våra inbjudningar i förra veckan och har redan fått flera svar - och inga som ännu tackat nej! Beställde också från Spira med förtryckta adresser och vi är verkligen nöjda med inbjudningarna.

Och idag ringde solisten som ska sjunga i kyrkan. Det kändes verkligen positivt och ännu en sak att bocka av från listan!

Om fem månader är man på bröllopsresa...

• Victory

juni3brud:

jag tycker eniro.se är bra. Alltså dom som gör telefonkatalogerna. Där hittade jag det mesta!

• frujohn

Ja...Här är en pingstbrud till..Jag tror bestämt att det är 146 dagar kvar... Men jag kan ha räknat fel..

• Willowtree

Oj, hjälp! Nu blir jag stressad!

• Victory

Jag kunde inte somna igår kväll för tankarna bara snurrade kring allt som måste göras!!! Det har gått lite trögt på sistone och nu har vi lovat varann att ta tag i det efter alla helgerna, d.v.s. NU! Och då skulle jag helst vilja göra allt på en gång!

• Liten med Mindre

Äntligen har vi börjat beta av aktivitetslistan!

Vi vet var vi ska övernatta - och nu gäller det bara att jag kan knipa igen och inte säga var det är. Det blir inte lätt. Kanske borde jag försöka glömma det helt?

Resan är nästan bokad. Indonesien here we come!

Texten till inbjudningarna knåpade vi på igår, och nu har den skickats till en god vän som ska spruta idéer till omslaget.

Tärna är äntligen tillfrågad och hon tackade Ja. Skönt!

Musik i kyrkan - vi har en låt spikad i alla fall och solisten ska skicka förslag på en till som hon skrivit själv. Ska bli kul att höra.

Skönt att det rör på sig!

• junibrud2006

Stor&Liten - Kul med resan. Låter helt underbart!

I lördags provdrack vi champagnen till välkomstskålen. Inte så dumt... Så nu blir det till att handla sisådär 15 flaskor skumpa!

• NovaUnique

Jisses vad ni har hunnit låååånnngggttt!
    solister, champagne, inbjudningar som redan skickats. Jag får riktigt ont i magen!! Jag som just börjat jaga frisörer...

*tycker lite synd om mig själv*

• juni3brud

Planeringen är en baggis... jag är mer stressad över att jag inte kommer att hinna komma i form som jag hade tänkt... Två barn som är sjuka om vart annat och smittar mamman så hennes träning, som ska fixa hennes kropp, blir lidande... När ska man hinna träna??!! Och äta rätt... äter det som finns i kylen när man får tid att äta, inte alltid bra mat... Och när ska man börja sola om man ska hinna bli snyggt solbränd till Pingst..??

• juni3brud

Btw efter fyra magsjukor, har klarat mig från dessa, och tre ordentliga förkyldningar m. öroninfektioner så tycker jag ganska synd om mig själv... om det nu var ngn som missade detta...

Svar på tråden 3 juni 2006