• junibrud2006

3 juni 2006

Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.

Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...

• Svar på tråden 3 juni 2006
  • junibrud2006

Akkidakki ? Östra Kärrtorps Kyrka (lite utanför Lund), 15.00, Ågården Vollsjö
    AnnSofie_82
    Weddingphoto - Skerike bygdegård, Haraker kyrka
    Junibrud 2006 ? Badelunda Kyrka 14.30, Brunnby Gård i Västerås
    Krammia - Maria Kyrka i Sigtuna
    Paulinas
    Brud 0606 ? Trollhättan
    Limegirl
    Stor&Liten ? Bjursås
    03062006 ? Taxinge Kyrka (Södertälje)
    Suss* - Sandseryds Kyrka 13.00
    Victory - Piteå
    Edsåsen ? Kapellet på Edsåsens stiftsgård utanför Åre
    060603 - Ljungskile
    Helle74 - Barkarö Kyrka, Barkarö Bygdegård i Västerås
    FruKajsaKavat - Öja Kyrka, Västermo Bygdegård Eskilstuna
    Markusbrud-Essinge kyrka, Stockholm
    Albertina catering på söder
    Jamboochjag- Uppsala
    ----------------------------
    10 juni
    Pellestjej
    Sunflower Girl - Larsmo Kyrka (Finland), 17.00
    Danlin
    Inte min tur än
    17 juni
    Pärtan
    29 juli
    Rotweiler

• junibrud2006

Och imorse blev jag väckt av min sambo som säger - vet du var vi är om sju månader... Ska bli underbart med resa!!!

• Edsåsen

Akkidakki ? Östra Kärrtorps Kyrka (lite utanför Lund), 15.00, Ågården Vollsjö
    AnnSofie_82
    Weddingphoto - Skerike bygdegård, Haraker kyrka
    Junibrud 2006 ? Badelunda Kyrka 14.30, Brunnby Gård i Västerås
    Krammia - Maria Kyrka i Sigtuna
    Paulinas
    Brud 0606 ? Trollhättan
    Limegirl
    Stor&Liten ? Bjursås
    03062006 ? Taxinge Kyrka (Södertälje)
    Suss* - Sandseryds Kyrka 13.00
    Victory - Piteå
    Edsåsen ? Storvallens kapell, Storlien
    060603 - Ljungskile
    Helle74 - Barkarö Kyrka, Barkarö Bygdegård i Västerås
    FruKajsaKavat - Öja Kyrka, Västermo Bygdegård Eskilstuna
    Markusbrud-Essinge kyrka, Stockholm
    Albertina catering på söder
    Jamboochjag- Uppsala
    10 juni
    Pellestjej
    Sunflower Girl - Larsmo Kyrka (Finland), 17.00
    Danlin
    Inte min tur än
    17 juni
    Pärtan
    29 juli
    Rotweiler

Ändrade lite på mig eftersom vi fått ta vårt andrahands allternativ, pga att stiftet ska sälja stiftsgården i Edsåsen

• Liten med Mindre

Skoj med en ny tråd. Har vi diskuterat så länge att den andra stängdes - tiden går fort när man har skoj.

Planeringen går långsamt framåt. Jag tror vi har enats om en gästlista. Hoppas att inte alltför många singelvänner skaffar sig en käresta som vi hinner träffa/gillar. :)

Boende för alla gäster är preliminärbokat och vi har menyerna från restaurangen. Provade klänningen hemma igår ihop med kompisarna. Bra att ha smakråd för att se vad som passar när smyckesskrinet åkte fram. Jag har faktiskt ett halsband som kan bli fint - skönt att slippa köpa en sak i alla fall. :)

Hur mycket annat pynt ska ni ha på er i kyrkan? Armband? Andra ringar? Örhängen? Tiaror? Halsband?

• junibrud2006

Jag ska ha tiara/diadem. Har beställt ett i Göteborg så på måndag ska jag in och prova och komma med synpunkter. Spännande...

Längre än så har jag faktiskt inte kommit med vad jag ska ha - mer än klänningen då. Beställde dock lite småsaker häromdagen såsom såpbubblor, band, ballonger till festlokalen etc.

Ska ringa ut till festlokalen och stämma av menyn ytterligare en gång så får vi se.

• Akkidakki

hej tjejer!! Ville bara berätta att ja hittat er!!! Ojoj vad tiden går... Snart e vi där

• brud0606

Bara 200dagar kvar för oss som gifter sig 3juni nästa år.. Jösses vad tiden flyger i väg..

• junibrud2006

Nu är det snart bara sex månader kvar... Har ni funderat när ni kommer att skicka era inbjudningskort? Är mest bara lite nyfiken...!

• Liten med Mindre

Nix - vet inte när inbjudningskorten går ut. Vet inte när vi ska ta oss i kragen och sätta ihop dem ens. :(

Det går inte direkt framåt. Utom med dansen förstås. Vi har gett oss den på att lära oss dansa tillsammans och går foxtrotkurs. Plus att valskurs är inbokat. Kalaskul - tycker faktiskt båda!

Svar på tråden 3 juni 2006