MAJ 2006 tråd 3...
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
Kanske ska fråga någon kompis om de vill hjälpa mig med detta. Vet att m2b skulle uppskatta det väldigt.
Då kan jag ju göra det lite närmre bröllopet när förhoppningsvis några kilo till försvunnit. Har just köpt en stegräknare och ska försöka komma upp i 10000 steg per dag. Jag har ingen aning om vad jag ligger på i vanliga fall.
Ska ni göra något roligt i helgen? Själv ska jag på dop och 30-års partaj samt åka till båtmässan och kolla på mamma och pappas nya båt. Så det blir full fart. Jag har varit och jobbat i Finland i två dagar och igår kom jag på att jag inte har någon present vare sig till det lilla barnet som ska döpas eller till 30-åringen...dessutom är det fars dag på söndag. Som tur är kan mamma hämta på dagis så jag kan åka in till stan och shoppa lite efter jobbet.
Vi ska på mamma mia, jag och min blivande. Ska bli jättekul och skönt att ha barnvakt och göra nåt kul bara vi. Båtmässa lät också roligt. Det är ett framtida projekt för oss att köpa båt, men det ligger nog ganska långt i framtiden, snarare en dröm...
Det låter jättespännande att göra en SecretBox men jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska göra nån eller inte. Jag vet ju att guben skulle bli alldeles lycksalig om han fick en sån, men ändå...vet inte om jag har mod nog. Barnafödande och allmän pendling i vikt sätter sina spår minst sagt.
I morgon lördag ska jag påbörja min jakt efter den perfekta klänningen. Jag och min tärna ska besöka butik nr ett. De hade tydligen fått in nästa års kollektion, 60st nya fräscha klänningar att gå igenom. Åh, va kul det ska bli.
Sen på kvällen ska jag på kombinerad inflyttnings- och 30-årsfest. Superkul!!
Telan: Vill bara säga att barnafödande har definitivt satt sina spår på min kropp också, men lite gör jag fotograferingen för min egen skull, att övervinna lite komplex. Jag tror de kan få till fina bilder och inte visa just det som kanske ser illa ut. Kanske kan man få känna att man NÅGON GÅNG kan se bra ut. Och din man skulle ju bli jätteglad. Min man vet ingenting om detta.. hoppas också på att han blir glad. Lycka till med klänningen!
mialisa: Jo, det skulle ju onekligen vara en kick om man verkligen gjorde det. Och det är ju min kropp och Han gillar den som den är. Jag tänkte prata lite mer med "vår" fotograf och höra vad som är möjligt att göra, olika alternativ och så. Tänk om man helt enkelt är/blir skitsnygg?!?
Självklart är du det, och som du sa framförallt i hans ögon. Jag framförde lite av min oro till min fotograf och hon sa "att kroppen är så fantastisk som har klarat att föda barn, så man kan inte annat än gilla den, du kommer bli kanonsnygg!" Kändes lite bättre då. Kör hårt tycker jag!
mialisa: Det blir till att leta reda på underkläder som lyfter, håller in och döljer på rätt ställen då.
Drömde en mardröm inatt. Min brudklänning är på väg med post ifrån gbg och jag drömde att när jag hämtade ut den så var den inte alls som på bilden. Den var SVART!!!! Är sk-tnervös över att den inte ska passa. Köpte på tradera...
Såpbubblor är väl lite finnt att ha efter bröllopet?? Tänkte köpa ett par burkar som gästerna kan blåsa. Kul för barnen om inget annat.
Hej! Tänkte ansluta mej till denna tråden Ska gifta mej den 6 maj-06. Å är nyfiken på att vara med här och disskutera all härlig planering!
Hälsningar
Hellan
hellan_jkpg: Välkommen, välkommen!
Kul att det blir fler och fler brudar i den här tråden. Ett tag var det bara jag, Lapinette och msbine.
Ju fler brudar desto mer input i olika frågor och mer planeringar att få höra rapportering om.