MAJ 2006 tråd 3...
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
6 nenne75, Sigtuna, Uppsala
6 mialisa, Gimo, Uppsala
20 Lapinette, Mariefred
20 FiaMia, Dalsjöfors
27 mia_maj2006, Skansen, Stockholm
27 Telan, Uppsala
27 msbine, Helsingborg
27 m_ia, Karlstad
27 pirr i magen, Ljungby
27 cesimón, Göteborg - ska tas bort då hon kommer att gifta sig vintern 2007
27 Cattis28, Tibro
6 nenne75, Sigtuna, Uppsala
6 mialisa, Gimo, Uppsala
20 Lapinette, Mariefred
20 FiaMia, Dalsjöfors
27 mia_maj2006, Skansen, Stockholm
27 Telan, Uppsala
27 msbine, Helsingborg
27 m_ia, Karlstad
27 pirr i magen, Ljungby
27 Cattis28, Tibro
27 lillabunny, Skåne
mialisa: Har du varit på Hefa här i Uppsala?? Jag ska nog dit nästa vecka och se vad de kan ha att erbjuda. På andra brudar har det låtit som de varit bäst av det lilla som finns i stan.
Hefa, var ligger det? Måste ha missat den butiken helt..
hej hopp alla majbrudar!
mialisa: Butiken ska ligga i Svartbäcken nånstans. Ett par kompisars kompisar har pratat gott om stället och jag har för mig att jag läst nåstans här på BT att det var nån mer som rekommenderade stället.
mialisa: En jättemysig affär i Gbg är Prickig katt www.prickigkatt.se
Dit kan jag verkligen rekommendera dig att gå!! Dom tillverkar smycken till bl.a. bröllop. Sedan har dom en massa accessoarer och annat "livsnödvändigt"
mialisa: I ringfrågan, så har vi bestämt vilken det blir, men inte inhandlat den ännu. Den heter Princess och är ur kollektionen Hand utav Charlotte Henriksson, guldsmed här i Borås. Bild: www.handsweden.se/WWW/prod14.htm
Har ni andra bestämt än? Bilder?? *nyfiken ju*
Lapinett: vi gifter oss 27 maj, bor i Stockholm, men gifter oss i min hemstad Enköping.
Roligt att vi är några på samma datum :)
Fiamia: tack för tipset. Prickig katt verkar vara precis i min stil, med mycket pärlor och allt! ;) Hoppas verkligen jag hinner gå dit, helgerna har ju en tendens att gå så fort. Ska på Lisebergs julmarknad också, har velat dit i flera år. Underbart vacker ring ni har valt! Vi har knappt börjat titta, min kille vill också ha en vigselring så det ska han väl få!