MAJ 2006 tråd 3...
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
FiaMia: Jag är inne på att hadenna kjolen www.kikstockholm.com/brudn13.htm och denna toppen. Kommer att ha ett väldigt litet bröllop och vill inte vara så "brudig"... Detta var underbart fint och samtidigt lagom "busigt" till mig, jag är lite busig ;).
Klänningen du har tittat på är med underbar! De har jättecoola kläder på Kik!
FiaMia,,, glömde skicka med länken på toppen, här är den www.kikstockholm.com/brudn7.htm
lillabunny: Den är ju så söt, den korta kjolen. Toppen är också jättefin! Balettskor till den kjolen var ju klockrent! Vad hade du tänkt för skor till? Dom syns ju så mycket mer när man har kort kjol...
Själv ska jag iväg och prova brudklänningar i morgon... Är lite nervös... Hoppas på att jag hittar "min" klänning. Vet inte om butiken jag ska till är återförsäljare till just KiK, men tänkte ta med bilden och visa på ett ungefär hur jag vill ha det!
lillabunny: toksöt kjol! Hur litet blir bröllopet?
Hej alla glada brudar!
Jag måste tyvärr lämna er tråd, som några av er vet ska vi bli föräldrar i maj istället för man och hustru. Vi skjuter fram bröllopet till september 2006. Ha det så bra, kommer tänka på er i maj!
m_ia: Grattis får man ju säga ändå! Du får istället vara med om en ännu större händelse i maj än vad ett bröllop är!
Måste berätta... Spricker snart! Idag har jag, min tärna och min lilla mamma varit och provat brudklänning. Inte bara provat utan jag har köpt DEN också!!
Blev inte alls en sådan som jag trodde att jag skulle passa i utan en helt annan modell. Men den satt som gjutet och det var bara tvunget att bli den
Kände mig som en prinsessa!
Och det blev inte bara klänningen som inhandlades... Köpte även en slöja med små strass-stenar, vita handskar, en tiara (som var i precis rätt stil), en axelbandslös bh, en underkjol och så fick jag ett strumpeband! Är så lycklig... svävar run på små rosa moln!
Nu känns det så mycket mer verkligt!
Hittade även en helt bedårande klänning till min tärna. Ska kika på några fler ställen innan vi bestämmer oss.
Nu måste jag surfa runt lite och leta efter en bild på klänningen
Kram på Er!
Grattis m_ia !! Jag har tänkt på dej undrat hur det gick med allting. Va kul ! Lycka till med bebis å bröllop.
FiaMia: oh jag blir alldeles sprallig när jag läser om vad du har hittat på. Va kul ! Då kommer du mest pilla på tyget å längta .....thihi
Jag har hittat en bild¨på en klänning som jag vill ha så jag ska ta me bilden till några som hyr ut och kolla om dom har något liknande.
Man kan ju hoppas.
FiaMia: Jag hade nog tänkt mig skor med lite klack... Men det är verkligen fint med ballerinaskor med.
Vad kul att du hittat klänning och hela kitet! Grattis! Bilder kanske?
Jag var och provade thaisidenklänningar på ett annat ställe nu i fredags... Blev kär i dem med! :) Det blir svårt att bestämma sig!
Kotte: Bröllopet blir litet, ett överraskingsbröllop där våra båda näramste familjer får vara med, sammanlagt 12 pers. Ska ni ha ett stort bröllop?
m_ia! Jättegrattis! Hoppas det går bra med allting! :)
lillabunny: Jag har inte hittat någon bild på min klänning, men på en som är väldigt lik. Den finns på www.nixa.se Gå in under brudklänningar, sedan brudklänningar med släp, på första sidan där längst ner till höger, modell 407. Den ser nästan likadan ut. Det som skiljer är att det även är pärlor broderat längst ner på klänningen, som går runt hela, även på släpet!
Som du ser skiljer sig klänningen lite mot vad jag tänkt mig med tanke på bilden i ett tidigare inlägg med en KiK klänning... Så kan det gå! Men den här satt så bra på mig så det fanns bara den!!! Släp hade jag ju inte heller tänkt mig...
pirr i magen: Finns bilden på nätet så att man kan få se? *nyfiken*