MAJ 2006 tråd 3...
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
FiaMia: Den du har kollat på var ju jättefin ! Ska nog kolla lite på mer på den sidan....jag vill gärna ha en klänning med smala axelband. Den jag hade hittat finns på:www.margaretlee.co.uk/mlee.html så går man på sidan5 å klänningen har nummer 9358.
Igår var jag hos hon som ska fixa min frisyr. Hon visade bilder på några andra uppsättningar som hon hade gjort. Jag kan ju inte bestämma mej om min lugg ska växa ut eller om den ska vara kvar- men den får nog vara kvar för jag hittade en fin men enkel uppsättningn som troligen passar...oh det är så kul! M2B börjar bli lite nervös verkar det som. Han tycker det är så långt till Maj....vill gifta sej NU! Jag me !! men det är kul att planera. Bandet som ska spela är bokat idag!! Mor å Far sponsrar det projektet så jag litar på att det blir bra !
FiaMia, den ser jättefin ut. Du blir säkert supersnygg i den!
m_ia - lycka till med den "lilla" och bröllopet i september!!!
Kul med bröllopsklänning. Själv hittade jag min modell i somras och väntar nu bara på att mamma ska komma hem från Australien (semester) så ska vi börja med klänningen i december. Spännande!
Annars är det mest väntan på offertförslag från restaurangen samt floristen. Har även bokat ett hus till min blivandes släkt. Superskönt att det är fixat. Ett stort hus med 11 sängar på övervåningen (6 rum) för 2 600 kr/natten. Jättefräsch, ljust och fint! Toppen!
pirr i magen: Klänningen du kikat på var ju superfin! De flesta axelbandslösa klänningar jag provade i lördags hade smala axelband som man kunde sätta på om man ville.
Roligt att leta runt efter den perfekta klänningen. Själv hittade jag min för länge sedan och ägnar nu mest tid åt att se snygg ut i den
Det blir mycket promenader för att se så snygg ut som möjligt i min underbara klänning. Jag har precis köpt en stegmätare och SKA ta 10000 steg om dagen. Jag tror att det kommer att ge resultat.
Hallå tjejer!
Jag har också bestämt klänning!! Har varit runt i lite olika butiker nu, bland annat i Stockholm i lördags, men det blev iallafall den jag nämnde från förra veckan. En lite annorlunda modell men det var som att den var sydd för mig. Visst är det en härlig känsla när man helt plötsligt bara känner att - det här är DEN!!
Telan - sorry om jag kanske har glömt bort det men hur ser den ut. Har du visat den här på tråden? (bara jag som är nyfiken).
Roligt med allas klänningar...min kommer inte vara klar förrän i vår!!! Olidligt! Men ska nog maila över en bild till er allihopnär den väl är klar!!!
Lapinette: Ja, det måste du göra
Jag ska hämta min klänning den 3 dec, håller på å döö. Det är ju jättelåångt dit! Vill ha den nu, så att man kan få titta på den å drömma...
FiaMia: Jättefin modell, e ungefär sdåan som jag med vill/ska ha :)
Ska prova brudklänningar på lördag, e jättenervös :)
msbine: Lycka till på lördag! Kan lova att det blir ett once in a lifetime experience
Jag provade först klänningar med axelband och någon med "hängande" axelband som gick ut över armen (om någon förstår ) Men efter att jag provat en utan axelband så blev det bara sådana därefter! Gick inte att jämföra, kändes mycket lyxigare på nåt sätt utan axelband. Å va smal man såg ut.. Jag är inte så stor annars, har strl 38, men med en sån klänning på såg man minimal ut
Den drog in på rätt ställen