• msbine

MAJ 2006 tråd 3...

Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
    Kram på er!

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 3...
  • Telan

Vad har hänt med alla majbrudar?? Har alla tagit paus?

• mia_maj2006

Jag är här men jag gör inte så mycket saker som har med bröllopet att göra så därför skriver jag inte så mycket. Kollade dock in en tråd angående gerbera i brudbuktten och fick en fin bild på en gerberabukett. Undrar hur stor bukett jag får för mina budgeterade 700 kr...

• msbine

Man har väl kommit in lite i en paus från bröllopsplaneringen, det mesta har börjat falla på plats nu tycker jag, så det blir väl automatiskt att man inte skriver så mycket... Det blir väl mer när det närmar sig dagen d, då har man helt plötsligt mycket man inte har tänkt på kan kag tänka mig ;)

• FiaMia

Jag é oxå här, men idag är det fullt upp på jobbet så jag har inte hunnit skriva några inlägg...

Kan passa på att fråga om ni har bestämt ring ännu och om ni i så fall har en bild? *nyfiken ju*
    Min m2b har valt min och jag kunde inte gjort ett bättre val själv känner jag. Bild finns här, den heter Princess:
    www.handsweden.se/

• Telan

Jag hade tänkt designa min egen ring, eller rättare sagt så blir det två ringar. En på var sida om förlovningsringen. Den "nedre" blir en smalare ring med en rad småstenar. Den "övre" blir lika bred som förlovningsringen med tre stenar varav den i mitten ska vara större än de två andra. Förlovningsringen är slät, 4mm bred och ganska tjock.
    Så är tanken idag, men jag hinner kanske ändra mig igen.

• Telan

FiaMia: glömde säga att din ring var jättesnygg!

• FiaMia

Telan: Det låter supersnyggt!

Jag kommer också att ha tre ringar efter den Stora Dagen. Idag har jag alltså 2 st. Vi förlovade oss på millennieskiftet första gången , då hade vi inga planer alls på att gifta oss utan ville bara visa att vi hörde ihop! Den ringen är i rödguld, 4 mm bred.
    Sedan överraskade min m2b mig med ett frieri den 26:e augusti i år. Då fick jag en till ring. Den är i vitguld och är ganska smal, en familjering med namnet graverat på sidan av ringen. När man sedan får barn ska deras namn också graveras in. Den är gjord utav samma tjej som gjorde den första förlovningsringen, men nu heter märket hon designar Hand. Vitguldsringen kommer jag alltså att ha i mitten. Bild på den finns också på samma sida som innan, direktlänk:
    www.handsweden.se/WWW/prod8.htm
    Det är den tunna fast i vitguld då...

• msbine

Fiamia och Telan: Jättefina ringar :)
    min ring finns på www.tcol.se art nr (B)T2015, fast vi har bytt plats på titanet och guldet, så det är mer fuld :)

• msbine

Guld skulle det vara på slutet...

• FiaMia

msbine: Jätteläcker! Är det en sten i mitten på din ring? Lite svårt att se på bilden!

Har bestämt en heldag med mina tärnor nu, den 2 november åker vi till Göteborg på shoppingtur. Hoppas på att hitta klänningar till dem. Ska även kika på underkläder till mig och smink m.m., m.m., m.m.
    Kram på Er!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 3...