MAJ 2006 tråd 3...
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
Då har de stängt ner vår gamla tråd, så här kommer en ny ;)
Kram på er!
Jag vet inte om ni bryr er men VI ÄR I VM!!!! Heja Sverige!
Och jag är glad att vi gifter oss i maj så att det inte krockar med någon match. För då skulle en massa gäster vilja ha storbilds-tv under middagen...
Det var någon stackare på en annan tråd som kommit på att de skulle vigas under en av kvartsfinalerna och började fundera på att skjuta upp bröllopet till efter VM.
Skönt att höra att de e fler än jag som gillar sport :)
Skulle aldrig gifta mig under ett stort evenmang, har en sambo som e helt sportgalen, han skulle kräva storbildstv i kyrkan om det var match då
Och Frankrike är också med!
Senast det var VM satt jag på O'Neills i Nice och åt croissant och drack juice när Sverige spelade (matcherna var ju på morgonen).
Igår testade jag min frisyr inför lördagens bröllop. Jag satte upp håret på spolar och sedan gjorde jag en lös svinrygg och satte i hårnålar med pärlor i håret lite här och var. Ganska bra blev det faktiskt men på mitt eget bröllop överlåter jag frisyren till proffs
Visst är det en annorlunda känsla att vara utomlands när det är dessa stora sportevenemang. Man är ju redan så otroligt patriotisk när man är utomlands...allt är bättre i Sverige! Önskar jag hade varit i Paris när Frankrike vann VM!
Ahhh, ska du också ha pärlor i håret! Det ska jag med. Dock ingen svinrygg (åter igen något som jag haft åren då jag dansat). Min ska vara så där lite halvutsläppt.
Tycker att det e jättefint med pärlor i håret, det blir säkert jättebra ;)
Själv ska jag bara ha en tiara i håret och sedan helt utslätt med löshår för att göra det längre och lite tjockare ;)
Tycker inte att det är för mycket med både pärlor och tiara. Men det beror nog lite på vilken sorts tiara man vill ha...
Vårbrud76 - jag ska också ha halvuppsatt (vet att jag redan har nämnt det ovan) och ska ut och leta efter en väldigt diskret (smal) tiara med pärlor på och sedan ev. ha lite enstaka pärlor bak i håret eller kanske någon enstaka detalj från bröllopsbuketten. Det där får ni prova er framt till (du och frisören) men visst kan du ha tiara och pärlor!
Jag tänkte också ha både tiara och pärlor. Ska dra tillbaka håret lite från ansiktet med hårnålar och sedan ha det lockigt hängande baktill. Bokade tid hos frissan när jag var och klippte mig för två veckor sedan. Då pratade vi lite om hur jag ville ha det. Ska även sätta i löshår, 50 st extensions trodde hon skulle räcka.
Hur många ska ni som tänkt sätta i löshår ha? Är så svårt att tänka sig hur det blir... Har ni kollat priser och så? Min skulle ta 2 400kr. Alltid roligt att jämföra!