bröllop juli 2006
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Therése 2006-07-01 Vad kul det lät med dansbana och allt. Blir säkert jättefint. Liveband har jag ingen koll på alls. Beror ju på lite vad ni vill ha för musik oxå. Men det borde finnas en uppsjö som sjunger och spelar.. Hmm varför inte höra med musikskolor och kolla runt på nätet efter liveband. Googla av massor så kanske du hittar något som passar. Annars kolla trådarna eller starta en egen tråd här på BT under musik.
Lycka till
Äntligen är jag klar med placeringshjärtanen och inbjudningarna. Bara lite adresser som ska på kuverten och sen frimärken på de som ska skickas.
Är glad jag börjat i tid för det tog en bra stund att få klart. Tackar min lilla tärna för all hjälp
Hej allesammans. Jag är alldeles ny här. Men jag ska också gifta mig i Juli 2006.
Tycker det verkar som om alla har hunnit så långt med förberedelserna, känner paniken börjar smyga sig på. Jag har inte ens gjort mina inbjudningskort ännu.
Får nog ta och betämma mig för hur jag vill ha dem och ringa min toastmadame som lovat att hjälpa mig att göra dem.
tessan1/7-06 du har lång tid kvar...*S* bara vi bridezillas som är hysteriskt tidigt ute Tycker det är så förbaskat roligt att fixa o dona med sådant.
GithKat; Grymt fina inbjudningar och HJÄRTAN!!! Får man låv och härma dig??? Vilken typ av lera använde du? Pris? Torkade du dem i ugnen? Stansade du ut dem med en pepaprkaksform? Hur många hjärtan räkte leran till? (Frågvis:D)
Överlycklig: Gith fick den ideen efter mig(tror jag) men hon kanske tänkt på den innan jag gjorde mina men säger samma sak till dig som till henne att jag köpte leran och färgen på play planet.Är en vit modell lera.Den ska luft torkas men det tog så lång tid så vi lät dom lufttorka i ca 12 timmar(över natten) och det sista fuktiga som var kvar körde vi bort i ugnen på mycket svag värme.
Jag köpte 1 kg lera och har räknat att det räcker till en 40-45 hjärtan.Kör med hjärtan pepparkaksform.
ok, tack! Kommer du ihåg priset?
Hejsan flickor.
Här blir det oxå bröllop. Kyrkan bokad till den 5:e Juli, en liten medeltidskyrka i Fjugesta kommun.
Middagen blir vid Svartå Herrgård och antalet personer runt 30
Tärna blir min bästa kompis och antagligen min morbros sambo och Best man min sambos två bröder. Ringbärare har vi oxå min Sambos lillebrors lilla pojk Alexander på 2 år
Klänningen kommer jag åka och titta efter i Januari... sång i kyskan kanske en vän och en tjejkompis till henne står för.
Värd och värdinna är oxå klara....men det är bara så långt vi kommit än så länge
Kul ska det bli även om jag känner stress och sånt nu
Till Kaffet den dagen kommer jag byra om och även få min mammas kultur med en sari som min mormor skänkte mig när vi var i SriLanka i sommras
Välkommen hit!
59kr för ett kilo lera