bröllop juli 2006
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
8 juli ska vi gifta oss =)
Min chal är äntligen klar
Jag ska gifta mig med min älskling 29 juli!!
Jag fyller på:
1 Juli-Överlycklig, Korsberga Kyrka, Ruders Egendom TIBRO.
1 Juli Eilenna, Täby kyrka, Odd fellow, Täby
5 Juli - Hensa, Knista kyrka Fjugesta.
8 Juli-GithKat, St:a Valborgs Kapell- Lövhult, Terrassa i Föreningssparbanken Nässjö
22 juli-Buppi, Vitaby kyrka, Tranesgården i Skåne-Tranås
29 juli-Tess*, Sya Kyrka, Hemma, Mjölby
29 juli-bullisklubben, Katarina Kyrka, Skeppsholmen, Stockholm
Tjenixen, inte varit här på ett tag men vill gärna vara med oxå om det är ok ?!
1 juli Frk Frippe, Lungs kyrka, Storfors
8 Juli-GithKat, St:a Valborgs Kapell- Lövhult, Terrassa i Föreningssparbanken Nässjö
29 Juli-BoIs, Tofta kyrka, Härslövs Folkets hus, Landskrona
Nu är nog alla med?!
1 juli Frk Frippe, Lungs kyrka, Storfors
29 Juli-BoIs, Tofta kyrka, Härslövs Folkets hus, Landskrona
29 juli-bullisklubben, Katarina Kyrka, Skeppsholmen, Stockholm
Överlycklig: Nu har jag bara skummat igenom de senaste sidorna här men på din fråga om VM-matcher 1/7 är det dessvärre så att det är två kvartsfinaler och det finns viss risk att Sverige kan vara med... Vi har mååånga fotbollsintresserade kompisar men jag har svårt att tänka mig att ngn skulle avstå bröllop pga det.
Det enda är att några skulle kunna tänkas skaffa beiljetter (redan nu) för att åka ner och kolla på plats...hmm.
...alltså innan vi yppat ngt om bröllop. DESSUTOM kommer ju Robbie Williams t GBG samma datum och den konserten skulle även jag velat gå på (om jag inte hade andra planer...)
Hehe kul att många skriver in när de gifter sig. Nu kan man hålla mer koll. Fler får gärna skriva in sig så ska jag kopiera det hela till min dator *S*
uhhh hoppas ingen av våra gäster har fotbollen som anledning om de inte skulle kunna komma. Nu har vi visserligen redan meddelat många av dem som finns i risksonen så jag tror inte det är någon större fara. Jag hade dock blivit rejält besviken om jag fått reda på att så var fallet. Man vill ju ha dem där på sin stora dag.
Hur går det annars med planerandet tjejer? själv har jag köpt stjärnor i silver som jag ska strö över borden (mycket att städa), min schal är nu färdigsydd av svärmor och den blev precis så underbar som jag hade hoppats. Köpte en stoooort pepparkakshjärtanform för att göra ett hjärta i lera med våra namn och vigseldatum på. Tänkte låta det hänga i dörren till festlokalen. Idag får vi nog reda på om vi får ha den lokalen vi vill eller om vi måste boka en annan. (Nästan panik för det) Ska eventuellt till Ikea idag och kolla in vaser att ha på borden med rosor i. Sen är det BT-träff för oss i Jönköping på Bernards kl 15.00.. det blir mycke å göra o ganska stressigt... men det löser sig nog.
Kram på er tjejer
en stooor skulle d vara o inte en stoooort.. hehehe