• GithKat

bröllop juli 2006

Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?

Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)

Hör av er.

• Svar på tråden bröllop juli 2006
  • Jojsan

Jag skriver in mig oxå!

1 Juli-Överlycklig, Korsberga Kyrka, Ruders Egendom TIBRO.
    1 Juli Eilenna, Täby kyrka, Odd fellow, Täby
    1 juli Frk Frippe, Lungs kyrka, Storfors
    5 Juli - Hensa, Knista kyrka Fjugesta.
    8 Juli-GithKat, St:a Valborgs Kapell- Lövhult, Terrassa i Föreningssparbanken Nässjö
    22 juli-Buppi, Vitaby kyrka, Tranesgården i Skåne-Tranås
    22 juli-Jojsan, Älvsby kyrka, Älvsbyn
    29 juli-Tess*, Sya Kyrka, Hemma, Mjölby
    29 Juli-BoIs, Tofta kyrka, Härslövs Folkets hus, Landskrona
    29 juli-bullisklubben, Katarina Kyrka, Skeppsholmen, Stockholm

• GithKat

Är det ingen mer som ska gifta sig den 8 juli? känner mej nästan ensam...

• Överlycklig

Hej brudar!
    hoppas att er helg varit bättre än min. Min började undergart och slutade helvetisk! I lördags beställde jag min bröllopskläning så nu är det bara vänta... det ska ta ett tag...men det blir nog bra. Jag är jättenöjd med kläningen..
    Sedan till helvetet, jag och min sambo kom hem efter en helg med våra vänner och vi satt och tog igen oss i soffan, då ringde "han" (min pappa som jag inte vill ha kontakt med) och han gör allt för att jag ska må dåligt OCH HAN LYCKAS. Jag har inte varken lyckats äta eller sova sedan hans samtal... jag känner mig som ett litet barn när han är i närheten och jag klarar inte säga ifrån, Jag vill inte ha honom i mitt liv, men han vägrar att acceptera detta. I eftermiddags ska min sambo (älskar honom bara mer och mer) sitta vid min sida när jag ringer upp pappa och jag ska försöka säga att han aldrig mer får ringa mig, jag orkar inte ha det såhär... Detta ska ju vara min lyckliga planeringstid med min blivande, men jag mår så psykiskt dåligt och tyvärr går mitt beteende ut över den jag älskar mest, min blivande... Sorry, nu skrev jag så där långt igen, men jag känner att jag måste sammla kraft inför telefonsamtalet och konstigt nog känns det bra att prata av sig inför er... här känner ju ingen mig och kan därför inte heller dömma mig.
    Jag måste klara detta!

• R&F (1/7 2006)

Vi vill åxå vara med:

1 juli - R&F (1/7 2006) Sandviks Kyrka, Burseryd
    1 Juli-Överlycklig, Korsberga Kyrka, Ruders Egendom TIBRO.
    1 Juli Eilenna, Täby kyrka, Odd fellow, Täby
    1 juli Frk Frippe, Lungs kyrka, Storfors
    5 Juli - Hensa, Knista kyrka Fjugesta.
    8 Juli-GithKat, St:a Valborgs Kapell- Lövhult, Terrassa i Föreningssparbanken Nässjö
    22 juli-Buppi, Vitaby kyrka, Tranesgården i Skåne-Tranås
    22 juli-Jojsan, Älvsby kyrka, Älvsbyn
    29 juli-Tess*, Sya Kyrka, Hemma, Mjölby
    29 Juli-BoIs, Tofta kyrka, Härslövs Folkets hus, Landskrona
    29 juli-bullisklubben, Katarina Kyrka, Skeppsholmen, Stockholm

• GithKat

Överlycklig: Du kommer må mycket bättre efter samtalet. Du har mitt stöd till 100% Stå på dej och tänk på framtiden. Du är din egen smed.

Kraaaaaaaamar Katten

• Överlycklig

GithKat: Tack för ditt stöd, det värmer. Jag skulle ju ha kommit i eftermiddags, min blivande tyckte verkligen att nu om någon gång så behövde jag komma iväg och tänka på något annat, men de säger ju på nyheterna att det är storm på g så det är nog inte meningen att jag ska träffa er idag utan jag ska nog ringa direkt när jag kommer hem.
    Ta tjuren i hornen!!!

• GithKat

Japps gör det. Det går fler tåg med oss =0)Du får berätta hur det gick sedan. Har som sagt vad ingen kontakt med min egen far och jag kommer inte att bjude min ena bror. Får han reda på att vi gifter oss kommer jag att förbjuda honom och hans respektive att överhuvudtaget visa sig. Vill inte ha honom och hans respektive på mitt bröllop då jag vet att de bara skulle förstöra för blandannat min mamma mfl. Jag vill ha en trevlig dag som alla ska kunna njuta av.

Nu skrev jag långt.. vissa av mina familjerelationer verka sitta som en vass nål i baknacken hela tiden... *suck* bara att bita ihop och gå vidare

Kraaaam

• bullisklubben

Jag ska inte heller bjuda min pappa.... Skitjobbigt med alldeles nödvändigt!

• bullisklubben

"men alldeles nödvändigt" ska det ju vara såklart!

• GithKat

Bara för man är släkt betyder det inte att en person är bra för en. Man väljer inte sina släktingar men däremot sina vänner.

Nä nu pratar vi om någe roligare
    Har precis bjudit min älskling på förrätten jag tänkt vi skulle ha. Och det blev en succe och klart godkänt. Gravad laxtoast på en bädd av sallad och rödlök. En klick cremefraiche och stenbitsrom på toppen och som pricken över i:et en persiljekvist... mmmm mycket gott tyckte sambon...

Svar på tråden bröllop juli 2006