• GithKat

bröllop juli 2006

Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?

Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)

Hör av er.

• Svar på tråden bröllop juli 2006
  • Överlycklig

briden: Vart ska ni ha bröllopet?

• Jojsan

Ansluter mig hit oxå =) 22 juli är det dags för oss! Vi har inte planerat nästan nåt...tycker att allt är en enda gröt just nu =) vi har även två småttingar hemma en på 3 år och en på 4 månader så man hinner inte sitta ner å planera så mycket som man vill =) kul å läsa vad ni planerat....kanske man får lite tips på vart man börjar i den här sörjan =)

• Överlycklig

Välkomen! Jag har hunnit väldigt långt men nu står jag här och kan inte göra så mycket mer.. så du hinner ska du se! VArt i landet bor du?

• GithKat

briden: välkommen jag gifter mig oxå den 8:e och skiter fullt i fotbolls VM då jag är totalt ointresserad av fotboll lika så min M2B hoppas och tror våra vänner inte lider allt förmycket av att inte få se bronsmatchen.

Jojsan: välkommen du oxå. Håller med Överlycklig om att du hinner säkert med allt du ska innan giftermålet.

Var gifter ni er och var ska ni ha festerna?

• Jojsan

överlycklig: Tack. Vi gifter oss i Älvsbyn...långt uppe i norr =) jo nog hinner vi med allt men det kändes så mycket just nu, speciellt när man ser hur mycket alla andra här har hunnit med =)

• Jojsan

githkat: tack! såg inte ditt inlägg först =) vi gifer oss i älvsbyn och ska ha festen där oxå...festen blir troligtvis i ett wärdshus. Vi ska och kolla på det den 25 nov, så då får vi se =) är det nå speciella frågor man ska höra med dom? Det enda jag vet att jag ska fråga just nu är om man får ha ett band där! Hoppas ni kan komma med nå mer frågor som jag kan ställa =)

• GithKat

Fråga hur ni ska göra med eventuell alkoholdryck. Betalbar, egen dryck eller ska ni stå för hela kalaset... Kolla även vad som finns i dukningsväg och i dekorationer. Kanske behöver du ta med eget om du vill ha ett speciellt tema. Kolla även hur länge ni kan vara på wärdshuset.. hmm kommer inte på mer just nu men det finns säkert massor till att fråga om.
    Lycka till/Katten

• Jojsan

Tack det var bra frågor...jag ska skriva ner dom på en gång =)

• Mi@

Kul med någon fler från norra Sverige! Är själv från Skellefteåtrakterna.

• Blondi

Hej
    Får man vara med? Gifter mig den 29/7. har inte orkat läsa igenom denna långa tråd men det vore kul att skrivas med flera som gifter sig samma månad. Veta hur man ligger till. Vi har klarat de stora bitarna men har myyycket kvar att tänka på.

Svar på tråden bröllop juli 2006