bröllop juli 2006
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Kul att alla är spridda över vårt avlånga land!! Tycker det är en suverän grej det här med forum för att bolla ideer mm.
Kör så det ryker tjejer!!
Bols...
Kan ni inte köra med en lapp som ni sätter fast på insidan av kuvertet...???
Och skriver texten så den syns igenom?
Lr om ni sätter fast den med "jungfruben" lr kanske Öljetter?
Kan juh bli snyggt... finns juh i hur många olika färger och både runda, fyrkantiga och hjärtan...
Kolla på panduro...
Sannis- Bra tips.. Vi skall ha lite cream färgade band då kanske vi kan ha samma färg på en papperslapp med adressen på...hummm...Skall fundera och höra med sambon. Det måste ju se lite stilfullt ut.
Tar tacksamt emot fler ideer.
Bols.
Ni kanske kan köra med superlim... SItter juh som berget när man väll klistrat...
Ahh tjejer jag bara måste berätta att idag fick jag med mej gubben in i smyckesaffärerna i stan idag och kollade in ringar. Har hittat en som är jättefin till min ring. Det är smyckas ring Marlene-3,50.15. Enda nackdelen är att den var lite i dyraste laget för oss. Så vi ska leta liknande eller spara ihop. *suck* den var så fin på fingret, var verkligen jag... Håll en tumme att vi får råd.
Kram katten
Vilken satsradning.. hahahaha
Någon fler som läser svenskagrammatik just nu, Githkat?
Todelido!
Det blir den 15 juli för oss,
det är så spännande men mycket att göra
eller hur?
Mi@: Nooo men lite ska man ha lärt sig i skolan efter alla år. Har läst till informatör och vikten av att skriva rätt har blivit inpräntad ordentligt, fast ibland så slår det slint...
Välkommen Annaonicke, 15 juli är helgen efter oss. Håller med om att det är endel att göra innan dess. Är så glad att jag fick med mej gubben till guldaffären. Nu ska vi bara hitta lika dan fast billigare.... 6 lakan är lite i mesta laget för oss och vår budget...Fast fin var den och ohh vad jag nog vill ha den..*S*
Ahh fick en bra lön och genast ser ringen inte ut att vara omöjlig =0)