bröllop juli 2006
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Githkat...Vänta annars tills närmre våren då brukar de olika smyckes affärerna ha rea. Vi skall köpa både förlovningsring och gifte ring samtidigt så vi väntar till april. Allt för att få ner kostnaden.
Har du någon bild?
Tack för tippset Bols, är klart en idé att göra.. hmmm
Tog en skärmdump på ringen och la upp bilden på mitt msn space. Det är ringen Marlene vi tittat på. Det är en enkel men jättefin ring. La sig liksom över min förlovningsring så det blev en ring av två. Himla fint faktiskt, stod bara jag på den. Jag är inte mycket för massa stenar och krussiduller så jag fastnade verkligen för den. Hoppas de rear ut den i vår.... hoppas hoppas hoppas
Glömde ju länken till mitt space..*förvirrad*
här kommer den...
spaces.msn.com/members/githis/
Har idag köpt lera och färg.. ska göra hjärtan till bordsplaceringen. Tänker hela tiden på den där jäkla ringen...mjorrrr...
Köpt brödkavel till leran idag.. vill inte ha min vanliga till det. Imorgon ska jag låna formar av svärmor tänkte jag och fixa penslar till färgen. Ska bli så kul på måndag att greja med placeringshjärtanen. Tänker och tjatar fortfarande om ringen...*suck* Stackars min gubbe
Hejsan!!
Vi ska gifta oss den 8/7 i Maria kyrkan i Ystad ochg festen ska hållas på Sirius. nu är i allal fall det äntligen bestämt.
Vi grunnar på meny.
Jag har testat lite klänningar och funderar nu på musik till kyrka och fest samt hur inbjudningskort mm. ska se ut.
Kolla här om ni har lust:
groups.msn.com/Ebenfors/shoebox.msnw
leson76: Vad kul, ni gifter er samma dag som vi. Ystad går inte av för hackor det är verkligen vackert där nere. Jättefina trycksaker och dekorationer. Blev jätteförtjust i lokalen ni ska ha. Den var jättefin. Vår lokal är inte alls fin men praktisk, i gengäld blir det väldigt billigt. Ska dekorera i massor så ingen märker hur ful den faktiskt är..*S* Vi har spikat menyn nu men musiken har vi inte gett oss in på än. Tar det lite längre fram.
Hej alla! har jobbat extra i helgen, vad gör man inte för att få ihop pengar, så jag har inte kunnat vara med i forumet.
Jag skall ta och ladda vår kamera, ta lite bilder och göra en trevlig sida på MSN, blev ännu mer sugen när jag ser din sida Githkat.
Githkat; vad skall ni ha för mat? Lägger du ut dina fina hjärtan på din sida sen så man får titta?
Var ute och gick i helgen innan jobb och hittade massor av fina vita stenar som vi skall ha som bordsplacering. Vi skall sedan skriva olika datumar på baksidan då varje gäst skall göra något för oss...ex. skicka kort, ringa, bjuda på mat mm. Tror att det kan vara en kul grej under vårt först år som gifta. Kanske en ide till er alla!?
Denna vecka har barnen höstlov så idag skall vi till Tropikariet i helsingborg och sedan inom panduro för att handla band till inbjudningskorten...
leson76;
Välkommen Skåning...kul att det är fler giftas lystna skåningar på forumet. Här är bara en massa härliga blivande brudar som har kul. Välkommen!!
Leon, kikade in på din sida. Fina dekorationsbilder.. man blir verkligen inspirerad!