bröllop juli 2006
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Jag är ledsen GithKat, men jag har tydligen inte förstått än hur jag ska lägga in bilden. Jag har ingen hemsida, jag har bara bilden på datorn...och är inte så där jätte datakunnig
HJÄLP!!!!!!!!!
Hensa; Tyvärr så har inte jag heller någon koll, du har inte MSN konto där du kan lägga bilderna???
Jag såg en kul grej på en annan tråd somjag tänkte att vi kunde härma, en turordning för när vi ska gifta oss, vi är ju några nu och det kan ju vara svårt att hålla reda på dagarna. Jag börjar väl då:
1 Juli-Överlycklig, Korsberga Kyrka, Ruders Egendom TIBRO.
Hensa: du kan inte lägga in bilden här på forumet utan måste ha den liggande på en hemsida eller nåt. Har du msn messenger så skapa ett space eller en group där och lägg in bilderna. Sen lägger du bara in länken här så går vi och tittar på dina bilder. Du kan kolla på mitt space om du vill veta hur det funkar. Du måste dock ha en hotmailadress eller en en mailadress som du länkar till denna. Här är mitt space: spaces.msn.com/members/githis/
Överlycklig det lät lite som en bra idé. Jag är på och skriver in mej oxå..*S*
8 Juli-GithKat, St:a Valborgs Kapell- Lövhult, Terrassa i Föreningssparbanken Nässjö
Jag lägger till en rad i listan:
8 Juli-GithKat, St:a Valborgs Kapell- Lövhult, Terrassa i Föreningssparbanken Nässjö
22 juli-Buppi, Vitaby kyrka, Tranesgården i Skåne-Tranås
Jag me'!!!
1 Juli Eilenna, Täby kyrka, Odd fellow, Täby
Ska kolla om gubben kan med msn, har dock ett konto där
Snart så kanske ni kan se
Lägger oxå in mig
5 Juli - Hensa, Knista kyrka Fjugesta.
Sorry tjejer måste göra er besvikna igen, pratade precis med gubben och tydligen sitter korten på kyrkan kvar i det ena minneskortet och kameran är inlämnad för lagning, men så fort kameran är tillbax så lägger jag upp korten.....så länge lade jag upp kort på förlovningen på denna adress och bröllopskorten kommer så fort jag får tag i dem SORRY!!!!!
spaces.msn.com/members/valenziasweden/
Fyller på listan lite:
Vet ej ännu var vi ska ha festen, tänkte ha tält hemma men svårt att beräkna hur stort det ska vara, kanske blir det en festlokal iallafall?
29 juli-Tess*, Sya Kyrka, Hemma, Mjölby
Hensa jättefina bilder på er förlovning. Himla fin nationaldräkt du har, passar dina färger jättebra. Ser framemot bilderna på korten
Jag hänger på...
29 juli-Tess*, Sya Kyrka, Hemma, Mjölby
29 Juli-BoIs, Tofta kyrka, Härslövs Folkets hus, Landskrona