bröllop juli 2006
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Bols
Josh Groban kanske??
Vi ska själva ha några av hans låtar som vi har som "våra" låtar.
You raise me up, och en helt underbart vacker sång, The prayer!
Ush vad tråkigt att vara sjuk...
Hoppas du blir bättre snart!
Vi har tittat på kläder till M2B i måndags, gud va fin han blev...
JOSH GROBAN är sjukt bra. Fantastisk! Man får ju gåshud bara han tar en ton =)
Har ni bokat hår ännu???
Anna
MakeMeUp: åhh vad skoj, grattis. Min gubbe har svårt att ta sig i kragen för det där. Men efter jul är det han som blir ivägdragen av mej för provning.
Jag måste vara totalt ute, vem är denne Josh??... har säkert hört honom men inte vetat vem det är..*Suck* Har inte bokat hår ännu. Men svärmor kommer prata med sin frisörska som är väldigt duktig.
BoIs: krya på dej din stackare.
Ja d är skönt att han har lite idéer och egen inspiration. Han hade verkligen hittar rätt i klädjungeln.
Å Josh Groban, han sjunger fantastiskt. You Raise Me Up har gått mycket på radion, lite operaaktig röst men ändå modern... Svårt å förklara...
Ja alla säger att man borde ha bokat hår redan nu, så man börjar bli lite svettig här =)
Kram
Jag har bokat min käre chef!
Är ju frisör själv och har den stora lyckan att ha en av Sveriges bästa och mest kända frisörer till chef!
Han var som störst på 80-90-talet, but still going strong!!!
Så det känns som jag är i trygga händer...
Förlåt, jag var bara tvungen att skryta lite... ;-D
Eh.. En sån här gubbe skulle det vara...
Kanske ska tillägga att det är ju bra om man bokar i tid, men många har ju inte en planerat för sommaren 06 än och tar därför inte heller emot bokningar än...
Detta gäller dock främst i större städer. Bor ni i en mindre stad kan ni med fördel lämna önskemål redan nu.
Ja aldrig fel när man har någon som man vet att man kan lita på till hundra procent... Själv är jag galet kräsen å undrar hur d ska gå...
Jo man bör nog börja boka in sig snart, häromkring Borås verkar d som om en del redan är bokade... Å SÅ många bra har vi ju inte *fnissar*
kram
Nu är jag vaken igen...Suck... Detta är en pärs men jag överlever.
Naturligtvis är det Josh Groban och You rice me up som jag menar, den föll vi båda två för och skall ha den.
Jag har bokat frisse tid oxså, var och klippte mig för någon vecka sedan så det är gjort. Jag frågade om hon hade semester då eller ...men hon menade att då får hon ta den sen eller komma in och jobba för mig just då. Det uppskattade jag verkligen!Min blivande make och barnen klipper sig någon dag innan bröllopet.Min syster har fått i uppgift att boka de blivande tärnornas frisör för den kostnaden står de själv för.
Kan varmt rekommendera BT´S bröllopsverktyg.
Fyller i efterhand på komihåg sidan, gästlistan är nästan komplett och bordsplaceringarna har jag börjat fila på.
Verkligentoppen!!!
Har ni lagt in er på kalendern?