bröllop juli 2006
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Bols: Hoppas att du snart mår bättre! Inte kul att vara sjuk...
Ja, vi har lagt in oss på kalendern. Maria och Andreas.
Githkat: Josh var med i Ally McBeal om du brukade se den serien. I sådana fall har du säkert sett honom där.
Förresten... tjejer, vet ni hur meddelanden läses på bröllopssidan? Testade att skicka ett till mig själv och kan inte hitta var man ska gå in för att läsa det. Vore ju trevligt om man kunde läsa posten, annars ingen idé att tipsa anhöriga om sidan senare. Är det bara vår sida som är skum?
Hej hopp!
Nu har vi tillfrågat bestman, han blev jätteglad och ville veta ALLT! Jag letar förbrilt efter både kläning och frissa, men utan resultat just nu... frissan som jag ville ha har semester då och jag kan inte hitta någon kläningsmodell som jag trivs i.. Men det har varit lite väl mycket just nu så jag får väl ta en sak i taget.
Kram kram
Mi@: ingen aning faktiskt.. När jag startade denna tråden jag klickade i att jag ville ha meddelande i min e-post när någon skrivit här så det får jag(har blivit många) om det är det du menar. Annars har jag ingen aning faktiskt.
Överlycklig: vi har oxå bokat vår bestman, han blev oxå glad. Ta det lugnt med klänning o så det löser sig ska du se. Jag ska nog upp en sväng på stan nu och kolla in tyger.. funderar på att sy en schal själv att ha om axlarna. Får se hur det blir då jag har tummen mitt i näven
Mi@- du måste som GithKat säger skriva in en epost adress som vänner och bekanta kan fylla i. Kolla på den sidan där du fyller i alla uppgifterna och om du skrollar ner så dyker det upp en ruta där du kan fylla i e.post adressen.Jag gjorde det och har fått ett par mail .Bor ni i Mörrum? Vi är oxså inlagda, kolla Marie och Jimmie.
GithKat; hur gick det med tyget, hittade du något? Det kommerkanske in något snyggt till våren som du kan köpa färdigt annars?!
Jag är lite nyfiken på hur ni alla ser ut. Skall bli jätte kul att se er brudklädda efter 29 juli-06!!!
Tack för tipset! Som Bols skrev är det alltså bröllopssidan som jag undrade om (inte denna tråd ). Ska plita ner min adress i inställningen då!
Bols: Nej, vi är inte därifrån. Från Burträsk strax utanför Skellefteå om du vet vart det ligger.
Bols: Var? Letade efter rutan men det enda som fanns var en ruta där man kunde fylla i om man hade någon hemsida.
mI@; Nu har jag löst gåtan!!
Under den frågan om den egna hemsidan är där en ruta där du kan kryssa i om du vill att man skall kunna skicka mail till dig. Den sidan är kopplad till den e.post adressen du skrivit för att kunna logga in här på BT. Det är dit svaren kommer. Kolla igen, kryssa i och se hur det ser ut på din Bröllopsida sedan.
Har faktiskt varit i Skellefteå, på flygplatsen...hihihi, då kusinen bodde utanför i en liten by.Men det var läääänge sedan.
Bols: Har redan kryssat för den rutan... något skumt med min användare antagligen! Nåja, ...
Vilken by då? *nyfiken*