• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

Den 10:e verkar funka bra för oss...

• Marie06

Alla ni andra e också välkommna juh fler desto roligare...

Ska strax gå till Kommunal och hämta intyg å jag kan få ut mer pengar av banken...

• Amy1

Paulinas!
    Såg att du skulle prova klänning på fredag? Vad spännande i så fall! Vart ska du?

Fick min tiara idag och den var verkligen såååå fin Nu när jag får min lön ska jag åka till MB´s och köpa slöjan, måste ju ha den tills jag ska till frisören i december :o)

Vilket "jobb" det verkar vara med alla trycksakerna! Mycket som ska fixas och donas med, är faktiskt ganska glad att jag beställt färdiga inbjudningskort även om jag också tycker det är kul med sånt där papperspyssel så har det en tendens att strula på ett eller annat vis när jag ska göra nåt sånt

• Amy1

Gubben efter "december" skulle INTE vara där!

• Paulinas

Amy,

Jo, det stämmer, jag ska prova klänningar på fredag! Jag och mamma åker till Malmö och har ringt och pratat med tre affärer så tänkte besöka alla tre! Ska bli jättekul, och trevligt att ha med mig mamma! :) Hoppas verkligen att jag hittar något fint som jag blir kär i!! :) Håll tummarna för mig.

Jo, visst är trycksakerna jobb! Hade jag inte tyckt att det vore roligt och pysslat rätt mycket med sådant tidigare (julkort etc) så hade jag nog också beställt, blir ju ungefär samma pris. Man måste verkligen börja i god tid om man ska fixa allt sådant själv, tar längre tid än vad man tror.

• Paulinas

Vad spännande att du ska till frissan redan nu i december, jättekul. Jag måste också börja leta efter ett bra ställe snart... så himla många olika grejer man måste fixa!

Hur går det med fotograf för er del?

• Paulinas

Marie, vad bra att du tagit tag i det där med banken, lätt att sånt skjuts på tiden! Vi ska till banken i morgon och börja pensionsspara till Jimmy (jag har redan gjort det ett par år) och allmänt se över sparande och sådant där, känns bra när man varit där!

• Amy1

Paulinas,
    Jo, jag mejlade Dan Sköld och fick lite bilder som han tagit och de var jättefina. Så vi har mer eller mindre bestämt oss för honom. Vad diskuterar man när man träffar honom, ni som gjort det? Vart ska ni ta fotona? Vi hade ju tänkt ta dem här ute på Lillö...

• Paulinas

Vi ville mest träffa honom för att se vad det var för typ av människa. Han pratade lite om sin syn på bröllopsfoto (avslappnade etc), vad man gör om det regnar och lite kring vad vi hade tänkt oss. Pratade om var vi skulle ta fotona, vi tänkte först tivoliparken, men han rekommenderade oss att välja något annat. Beslöt oss för att ta foto innan vigseln och ska ta dem vid kyrkan (med den i bakgrunden) samt vid något närliggande naturskönt ställe som vi ska välja ut. Ska prata mer när det närmar sig.

• Paulinas

Man behöver ju inte träffa honom om man inte vill. Ni kan ju boka och sedan en månad innan eller så träffa honom och bestämma detaljerna bara!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!