• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Gumsigos

Synd att du inte vill till k-hvn, hade velat dit, ja får väl ta tåget i ställe. Hoppas Klas inte ska på kurs, hade velat ha honom me mig. Ska passa på att fixa korten där nere me, så ja kommer i gång nån gång.

• Gumsigos

Paulinas ska ni ha en formell eller informell inbjudan?

Sitter o kollar lite olika texter, men inga som känns så där... lite konstiga formuleringar

• Marie06

Jag är ledsen Jenny men jag måste nog erkänna mina brister där... jag vågar inte ge mig in i röran...

• Gumsigos

Vi hade inte kunnat ställa oss i utkanten?

Men det gör inget Marie, men hade sett framemot det med dig. Hänger du me om han kan köra?

• Paulinas

Vi ska ha en ganska informell inbjudan, men det är svårt att formulera sig så att det låter helt rätt. Hemma har jag skrivit en formulering som vi är ganska nöjda med, det är bara en mening som känns konstig... Visar dig gärna nästa gång vi ses!

Och sen hade vi tänkt ha ett infoblad som vi skickar med där det står vem som är toastmaster, kontaktuppgifter till våra föräldrar om någon har några frågor (typ om presenter eller om de vill veta något om upplägget som inte vi som brudpar bör veta om) och kanske förslag på boende för de som stannar över och att vi har lokalen hela natten så att vi hoppas att de stannar länge!!

Vet inte riktigt hur vi ska formulera allt det eller hur infobladet ska se ut...

• Gumsigos

När blir nästa träff? Eller ni orkar vänta till den 4?

Ska bli kul o träffa alla då, hoppas vi få fint väder!

• Marie06

Känner att jag vill ABSOLUT träffas nån gång innan me... behöver prata lite... man vill inte gärna tränga sig på dig tex Paulinas... fast att jag vet jag får komma hur mycket jag vill =)

• Paulinas

Ja, jag hade också tyckt att det var trevligt att träffas innan!

Marie, om du är hemma ikväll hade det varit kul att ses en stund. Jimmy har träning ikväll, kom du upp på en kopp kaffe då! Lite osäker på när bara...jag tror vid halv sex hade passat bra.

Vi pratade väl om tisdag 29:e innan, jag tänker på BT-fika...

• Gumsigos

den 29 passar mig bra, kommer gärna då, på samma ställe som sist eller?

Nu har ja knåpat lite på mina texter o nu vill ja höra vad ni tycker! :)

• Gumsigos

Mia & Magnus, med barn
    är varmt välkomna att närvara
    vid bröllopet mellan

Jenny Olsson och Klas Granberg

i S:a Maria Kyrka
    den 1 Juli 2006, kl 16.00

Efter vigseln bjuder vi till en tre rätters middag
    på Löderups Strandbad, där vi dansar hela natten.

Jenny & Klas

OSA: Senast 1/6 2006 till värdparet
    Klädkod: För herren, ljus kostym
    för damen, lång klänning

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!