• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

Hallå! Äntligen fredag, härligt! Ska kämpa mig igenom dagen och sen är det leeedighet som gäller! :)

Det verkar som om den 4/12 passar många, vad kul! Om vi inte tar det allt för tidigt på morgonen så passar det mig också.

Vad kul med ebay! Jag blev medlem och sen glömde jag mina login uppgifter och nu kan jag varken logga in eller bli ny medlem :(
    Jaja... kanske ska göra ett nytt försök!

• Min-Ah

Grisaknorr!
    Höfter, ja... Men jag tycker faktiskt det är vackert med breda höfter! Så kvinnligt på något vis!
    Inte lätt det här!
    Jag har också strl 42 (ibland 44-46 med, beroende på hur "tajt" kläderna är i modellen).

Är ju (tyvärr) fortfarande många kläder ute i butikerna som är mycket tajta i modellen...
    Jättesnyggt på dem som kan ha det!
    Men jag blir mest deprimerad av det då jag är på stan och skall försöka hitta något jag inte ser ut som en stoppad korv i!

• Min-Ah

Attans också, vad svårt det är med datum och BT-träffarna!

Söndagen den 4/12 skall min svägerskas båda barn fira sina fördelsedagar...

Har mycket i helgerna fram till jul...
    Suck!
    Spelningar med olika orkestrar (eleverna på jobbet).

Jag skulle kunna 26/11 eller 17/12 (lördagar).
    Ingen som kan, då?

Får ju hänga på vid något annat tillfälle i stället...

• Gumsigos

Jo men Min-Ah Marie ska ju ha fest, vi kan ju ses då! :) har ingen aning om vilken storlek jag skulle kunna ha när ja väger mindre, ser ju ut som ett timglas :S

Sitter fortfarande på jobbet så den sista dan... kan inte slita mig :D Synd bara att alla andra gått hem... Snyft

Men älsklingen ska hämta mig så det e därför, min lille senis ;)

• Gumsigos

Paulinas! Har du nummer o ev nån hemsida till er fotograf? Marie kan inte du fråga Mats, han kanske kan ta under dan o om han vill de andra?

• Min-Ah

Gumsigos/Marie06!

När är Maries fest? Datum och klockslag?

• Marie06

Min-Ah

Min inflyttningsfest är den 26 November kl 18 ta med dig din man me ni är varmt välkomna.

Alla som vill är välkomna !

Trevlig helg på er alla...

• Grisaknorr

Vilka kommer den 4/12 nu då ?? fruerlandsson, dig räknar jag med Nu ska vi ju va i Tollarp å allt !
    Vilka mer ?? Nu får vi ju försöka träffas, eller hur tjejer !! Snacka bröllop å bränna kalorier på en gång ! Kan d bli bättre !?

• Amy1

Hallå!
    Nu behöver jag er hjälp! Min älskade sambo fyller 30 om ett par veckor och vi har diskuterat lite olika alternativ till vad vi ska hitta på då. Nu lutar det åt att vi ska åka iväg någonstans och äta julbord och gärna ligga över också. MEN det ska helst inte vara svindyrt... Funderat på Ronneby brunn, men det är ju dyrt. Vill gärna på något ställe som är lite spainsoirerat och åtminstone har pool och lite sånt att hitta på eftersom barnen också ska med. Så nu vill jag ha tips från er!!! Vet ni några bra ställen?

• Amy1

"spainsoirerat" *S* INSPIRERAT ska det så klart vara!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!