• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Grisaknorr

vilka kommer idag då ??

• Gumsigos

Lite osäker men jag tror att Lisa kommer, sen blir det jag och du, förhoppningsvis Marie också. e det fler?

Alltså Paulinas, Gumsigos, Grisaknorr och Marie06, kanske AMY1 också vi får hoppas. :)

• Amy1

Här är en till svikare :o( Har jobbat hela helgen och är nyss hemkommen från jobbet, dödstrött.
    Hoppas jag kan vara med på nästa träff i stället!

• Min-Ah

Hejsan på er!

Hoppas ni har (hade - när ni läser detta inlägg! ) en trevlig träff ikväll!
    Är ju synd att jag inte kunde vara med den här gången!

Hoppas ju på en ny träff igen snart, då jag kan vara med!

Hur dags hade ni tänkt den 24 november - om nu fler än jag och Gumsigos kan, då!?

• Paulinas

Hallå tjejer,

Tack för igår, hade jättetrevligt. Kul att träffa dig Grisaknorr (ni andra har jag ju träffat tidigare).

Min-ah, vi pratade om den 29/11 kl 16.30 istället, om det är många som kan den dagen vill säga. Hur många kan?

• Gumsigos

Tack för i går tjejer, synd att ni andra inte kunde komma. Hoppas ni kan komma på nästa träff i stället, ser fram emot att träffa er då :)

• Grisaknorr

Hej !!
    Ja d va kul igår !! Skönt å snacka bröllop med folk som inte tycker man ä en pina i häcken så fort man tar upp d *s*
    Fick min m2b aktiv idag med att leta låtar ! Hittat ett gäng nu

Sen Paulinas, så va jag ute å studsade idag med mitt pannband Folk som körde förbi höll nog på å dö av garv ! Mjukisbyxor, linne och ett vinterpannband runt huvudet, inte d lilla utan ett fluffigt !! Hahahaha !!

• Paulinas

hihi, då skulle man ju gått förbi!! Du tog verkligen allvar i saken!!

Nu ska jag hem och bröllopspyssla lite tror jag... länge sen jag satt med mina trycksaker! Ska ta med och visa nästa gång, behöver lite råd kring mitt vigselprogram som jag inte riktigt får till designen på! Har du hittat dina hjärtan grisaknorr? De var ju så fina...

• Amy1

Jag har köpt en jättefin tiara av en tjej här på BT! Vill ni se den så har jag lagt ut den på min sida:
    groups.msn.com/amysbrollop/homepage

Synd att jag inte orkade va med igår på träffen, ska absolut försöka komma på nästa. Roligt med några timmars bröllopsprat ju

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!