• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • E+P

Hej!
    Jag kommer förmodligen den 7:de. Blev det på Duvanders eller vart var det? *förvirrad*

• Paulinas

Eftersom vi ska ses på kvällstid, 18.30, så har vi sagt house of bagels eftersom de än en av de få som har öppet. Hade varit kul om du kommit!

Min-ah, vi vågar väl inte ändra den 7:e nu när alla kan, men kanske det är några som är sugen på en träff nästa vecka också? Jag tar tex gärna en fika med dig, onsdag eller torsdag kväll passar mig bra.

• Min-Ah

Paulinas!

Nej, ändra inte den 7:e nu eftersom de flesta ju kan då!

Men kanske någon mer än du och jag kan nästa vecka med...?
    Jag kan vilket som, onsdag eller torsdag!
    Hur dags kan du? Jag är ju (för en gångs skull) mkt "flexibel"!

• Gumsigos

Hej alla tjejerna!

Vet ni va! Bara för att vi bestämt den 7:e så blev det inget Polen alls, så nu kan ja vilken dag som i nästa vecka ;)

Jag hänger gärna på MinAh o Paulina om ni vill. Men kom ihåg att jag inte är i stan förrän kl 19, e ju i Tollarp 18.30, men det gör ju inget, ni kan börja så kommer jag. Kanske kan komma loss lite tidigare o ta tåget iställe...

Färgerna blir jätte fina, själv har vi (än så länge) sand, creme, guld o stänk av vinrött... men man vet ju aldrig... eller hur?! :D

Ha det gott!!/Kramis!

• Gumsigos

Nu har äntligen våra ringar kommit o uthämtade, så fina o passar o lagom breda o allting! Så glad ja e!:D

• Min-Ah

Gumsigos!
    Du är så välkommen så att hänga på mig och Paulinas!

Vi har inte bestämt dag än.

Paulinas!
    När passar det dig i nästa vecka?
    Jag skall träffa en kompis på onsdag (lunchtid) och sedan kanske shoppa lite på stan.
    Kan ju komma till dig på eftermiddagen och så kan Gumsigos ansluta sedan...

• Min-Ah

Gumsigos!
    Vad roligt att ringarna är komna och att de blev så fina!

• Gumsigos

Säg bara när vi ska träffas så kommer jag.

Fick förresten så fick jag super nyheter idag, jag ska på en andra intervju på fredag, av alla dagar... men men, hoppas det för lite tur med sig :)

En sämre nyhet är att vi kommer att bli uppsagda på Adecco, så ja hoppas verkligen ja får jobbet... :(

• Gumsigos

Hur går det för er andra? Har ni hittat era klänningar o allt det andra? Jag tror att jag vet på ett ungefär vad jag vill ha, men mitt tycke är som årstiden, den förändras så ja tror inte jag skaffar något förrän strax innan.... för säkerhets skull :D

• Marie06

Hej Tjejer

Jag är KÄR.... kan ni tänka er. Och känslorna är besvarade.... så ja man lever på ett rosa moln.

Idag ska jag till stan och shoppa presenter till 2 helt fantastiska vänner som fyller år på Fredag... tack för att ni finns...

Snart flytt bara 5 dagar kvar... längtar verkligen.

Kram till er alla...

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!