• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

Vad kul att ni ska till MB igen. Klänning är typ nästa grej vi ska ta tag i, betar av det en sak i taget! :) Känns så skönt när något blir bokat eller köpt! Amy, du verkar ha bra koll på läget! Grattis eller vad man nu säger :)

• Paulinas

Det här med Malmö var nog mest att gumsigos jobbar där och jag tänkte åka ner en dag och köpa material till trycksaker (och träffa gumsigos där) och om fler letar trycksaksmaterial hade det varit kul att göra sällskap! Finns många bra affärer när det gäller papperspyssel i Malmö!

• Amy1

Men jag är väl äldst här då med mina nyss fyllda 30

• Paulinas

Men att jag är "så ung" har ju sin förklaring, jag har ju inte barn och så utan gör det hela lite bakvänt och gifter mig först. Att vara 30 och ha hunnit med barn är ju super! Jag hoppas att jag har hunnit med det innan det är min tur att bli 30!

• Amy1

Tack paulinas Jag är kontrollfreak ut i fingerspetsarna! Eller jag vill åtminstone ha de stora sakerna fixade så man inte står där sen med en halvtaskig frisör eller nåt och så vet man ungefärliga priser också. Sen när det närmar sig jul är det inte inte riktigt läge att ordna med bröllopsbestyr och sen rätt vad det är så är det bara några månader kvar

• Amy1

Ja paulinas, jag känner mig faktiskt nöjd med vad jag hunnit åstadkomma innan 30 En utbildning, bygga hus och två barn. Nu mellan 30 och 40 (men DET låter gammalt!!) tänkte jag hinna med ett bröllop, en utbildning till och ett barn till
    Hur gammal var du nu då?

• Paulinas

Blir 24 om en vecka. Har hunnit med en utbildning och hittat mannen i mitt liv. Är också ganska nöjd :)

Hoppas på barn och hus innan 30!

• Grisaknorr

Hihi, så jag är inte äldst ändå

Att gifta sig innan man skaffar barn är väl hur bra som helst !! D mest perfekta !!

Ja jag har klämt in ett eget företag (som nu är sålt), 5 barn, ett hus.
    Vad jag inte lyckats med är utbildning och körkort och giftemål då....... Tänkte jag ta nu på 30-40 sträckan...eller 30-35 vill jag nog mer få d till

• Marie06

Paulinas

Jag kan den 7 Nov...

• Paulinas

Super Marie! Då tar vi den dagen (om gumsigos också kan vill säga)

Det var ett tag sedan man hörde från dig Marie, allt är väl? Flytten närmar sig! Spännande! Säg bara till om du vill ha hjälp innan med packning eller så. Hjälper gärna till vid flytten så klart!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!