• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Marie06

Paulinas

Jag skulle ringt igår kväll till dig, men Mats lärde mig lite om redigering så jag fastna där...

Själva packningen är snart klar, måste juh vänta med lite.

Flytten kommer att ske mitt på dagen den 1 och då jobbar du... men du vill kankse hjälpa mig på kvällen med lite uppackning... och så kankse vi kunde äta lite pizza ihop som jag bjuder på =)

Jättesnällt av dig att erbjuda hjälp.... tack

• Amy1

Grisaknorr!

Alltid roligt när man kan glädja någon

• Paulinas

Ok Marie, jag bokar kvällen den 1:a!

Så allt går bra med Mats då... blir så himla nyfiken. Vi måste höras en dag!

• Marie06

Jag hänger gärna på till Malmö Paulinas

Hmmm känns som det är gott om tid än för mig att hitta den rätte och skaffa barn... gifta sig behöver man juh inte. =)

• Marie06

Hihi

Mats och jag är BARA vänner.... nä det är Joakim som fångat mitt hjärta nu ska jag bara försöka se om jag har lyckats fånga hans. =)

• Paulinas

Joakim... jasså!! nu blir jag ju inte mindre nyfiken!!

Kul att du hänger på till malmö. passar 9 eller 10 nov dig eller ska vi hitta en annan dag?

Hur vågar du skriva att man inte behöver gifta sig i DETTA forumet!! Klart man måste, det är ju meningen med livet!! :) :)

• Marie06

Hahahahaha

Jag umgås för mycket med killar numera... blir bättre när jag flyttar bort till dig... då får du övertala mig igen till hur bra det är att va gift =)

Berättar mer om Joakim när vi ses, vågar inte utelämna för mycket här =)

Den 9 passar mig bäst eftersom då kan vi åka tidigt på morgonen... =)

• Paulinas

Fick precis mail från Gumsigos, hon kan den 7:e!

Då är det bestämt. Fika kl 18.30 måndagen den 7:e nov! Om jag uppfattat rätt så kan Marie06, Grisaknorr, Gumsigos, Amy och jag. Hade varit roligt om det är fler som hänger på!!

Var ska vi träffas? Vilka fik har egentligen kvällsöppet i stan?

• Marie06

Duvanders har öppet väl ???

• Grisaknorr

Ringde dit....... dom har öppet till 19.00

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!