• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Min-Ah

E+P!

Jättesvårt det här med frisör!
    Har inte så stor erfarenhet, tyvärr!

Kan bara säga att jag INTE var nöjd med Hair Line, så dem rekommenderar jag då INTE!!!

Skägg & Lockar verkar bra! I alla fall enligt vad de flesta verkar tycka som varit där!
    Eftersom du redan är kund hos dem, så är det säkert inga problem att få en bra beskrivning av hur de tänker göra frisyren! fråga dem, så kan ni säkert komma överens om något bra!
    Vem vet! - Kanske kan du till och med få en provuppsättning om du snackar med dem...

• Min-Ah

Hej, igen!

Som sagt - jättesynd att jag inte kan komma på BT-träff den 7 november! Jobbar...
    (Hade kunnat den 3 nov. men då var det ju inte så många som kunde, tyvärr...)

Meddela om/när det blir någon träff senare, så kan jag kanske komma då i stället!
    Har ju oftast lättast på helgerna eller möjligen fredagar, då jag är ledig...

• Min-Ah

Förresten...

Träffade min man genom folkmusiken.
    Vi spelar båda fiol och träffades genom Låtlaget - ett folkmusikgäng som träffas ett par gånger per månad och lirar ihop.

Han började spela fiol som vuxen, år 2000.

• Grisaknorr

Så.... nu har jag fått ny idee om färger.... nu vill jag ha rosa, oliv och creme.... *suck*
    Men visst kan d va snyggt ??

• Paulinas

Så var det måndag morgon igen...

Du var verkligen jättefin i din klänning Amy!! Jättevacker!

Jag och min mamma har bokat en dag nu när vi ska åka till Malmö för att prova klänningar, känns bra! Måste ju komma igång med allt nu.

• Paulinas

Rosa, oliv och creme låter ju jättesnyggt, kör på det! Vilka färger hade ni tänkt er innan?

• Paulinas

Min-Ah, kul att se ett par rader från dig! Det är svårt att hitta bra dagar! Nästa gång får du föreslå en dag så får vi andra anpassa oss!

• Min-Ah

Godmorgon!

Tycker också att rosa, olive och cremefärgat låter fint!

Jag får kolla i min (fullproppade) almanacka, ha, ha! Är ju hektiskt fram till jul, nu...
    Hade ju varit toppen nästa vecka, då kan jag alla dagar utom måndag (har novemberlov då). Eventuellt skall jag även ha ett extrainsatt orkestrerrep. på tisdag eftermiddag (ej spikat än). Men tisdagskvällen finns ju...

Ingen alls som kan någon dag/kväll nästa vecka?

• Min-Ah

Paulinas!

Vad roligt att ni skall till Malmö och prova klänningar!
    skall bli så spännande och se vilken modell det blir!
    Du klär ju i det mesta eftersom du är lång och har så fin figur!!

Lycka till!

• Min-Ah

Dags att dra till jobbet, igen! Suck!
    Längtar verkligen till nästa vecka då jag har nov.lov! Då lugnar det ner sig lite!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!