• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Grisaknorr

House of bagels har öppet till 22.00 !!!!

• Paulinas

House of Bagels blir väl bra! Lite litet, men vi hoppas på att vi får plats!

• fruerlandsson

Jaha, jag träffade då min blivande tack vare Grisaknorr! Det hade precis tagit slut med mitt ex och då tyckte hon att jag skulle passa ihop med honom. Så rätt hon fick......

• Amy1

Tillbaks från MB!

Har lagt in bilder på mig i min brudklänng, tyvärr utan extra underkjol.. och det gör stor dkillnad. Men ni ser i alla fall hur klänningen ser ut.

Tärnans klänning utprovad och beställd, bild finns!

groups.msn.com/amysbrollop/shoebox.msnw

• Min-Ah

Hej, flickor!

ÅÅÅH, vad synd att ni inte kunde den 3 nov (Då hade jag kunnat. Har Nov.lov då, så den veckan hade jag kunnat i stort sett när som...).
    Jag kan inte den 7 nov - jobbar...

Men säg till när nästa träff blir, så kanske jag kan komma då i stället!!

• Min-Ah

Oj, oj, oj, vad ni hinner skriva mycket!

Har ju jobbat färdigt för veckan nu och hinner kolla lite på BT!
    Håller verkligen med om att det är "beroendeframkallande" med BT!

• Min-Ah

Jag - Sofia Jönsson (Min-Ah) är 32 år (Verkar ju som om jag är äldst av oss...?!! .

Gifte mig 23 juli i år med Roger, 40 år.
    Vi har inga barn (än...Blir kanske senare...)

Bor i Rinkaby sedan drygt 3 år tillbaka (Granne med svärföräldrarna och tillika ägarna av Gittes Stuvkälla)...

Jobbar som musiklärare, 80 % (Violin och Viola som huvudinstrument) i Östra Göinge kommun. Undervisar även i piano, blockflöjt och stråkorkester.
    Har jobbat i Ö. Göinge sedan 1999/2000 och trivs mycket bra!

Hänger kvar här på BT "av gammal vana" och för att jag trivs så bra! Mycket beroendeframkallande hi, hi!!

• Min-Ah

Amy!

Du är jättefin i din klänning!!!!

• Min-Ah

Marie06!

Oj, nu blir jag ju nyfiken på Joakim med!!
    Hoppas vi kan ses snart igen!!

• E+P

Hej tjejer!
    Sitter här och har lite hårångest! Vilken frisör ska man välja i stan? Vanligtvis klipper jag mig på Skägg o lockar, men där verkar de inte göra provuppsättning. De tar 400 nåt i timmen. Någon som vet någon riktigt bra, lyhörd frissa? Som dessutom kan fix alite md löshår, det behövs i mitt tunna hår!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!