• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Min-Ah

Amy1!
    Ja, så är det. Nämner man ordet "bröllop" så kostar det helt sanslöst med pengar!! Bläh!
    (Likandant med begravningar!! )
    Företagen utnyttjar då detta in absurdo!!

• Marie06

Ja må dem leva, jag må dem leva, jag må dem leva uti hundra år......

Jenny och Lisa ett stort grattis på er dag hoppas vi får många lång år tillsammans ännu....

Kram och ha en fortsatt trevlig kväll

• Min-Ah

Jag har satt in bilderna i ett album, nu (inte skrivit om dem eftersom det kommer fler som skall in "emellan" i den "kronologiska ordningen" )

Tar med albumet på onsdag! :-9

• Min-Ah

Blev en konstig gubbe! Skulle ju vara en glad en, ha, ha!

• Gumsigos

Tack så himla mkt Marie!!

Synd ni inte kunde komma i helgen, vi hade himla trevligt. Trodde inte de skulle bli så många som vi blev... :D

• Paulinas

Hallå tjejer!

Gumsigos, kommer du imorgon efter jobbet som vi bestämt? Hade varit trevligt att ses!

Vi var ju hos fotografen igår. Dan Sköld har en studio i kvarnen så vi träffades där. En kille i 35-års åldern, ungdomlig och inte särskilt formell. Vi tyckte att han var mycket trevlig och kom bra överrens, kan dock förstå om någon tycker att han är "för" informell. Bokade honom och skulle höras i vår och bestämma detaljerna. Antagligen blir det så att vi tar foto vid kyrkan ett par timmar innan vigseln och i naturen runt omkring, känns bra! Han tar digitalt ca 100 bilder och väljer ut 30 han tycker blev bra och sen får man själv välja bland dem, 8 st ingår för 2000:-, vill man ha fler kostar de 110:-/st.

Det känns jättebra att det är fixat!

• Min-Ah

Paulinas!

Vad bra att ni bokat fotografen nu och att han verkar bra!
    Är ju jättebra att vara ute i god tid eftersom ni ju gifter er en sådan populär tid som Pingst!

Vi ses imorgon! Jag kommer till dig vid 16, som vi bestämt!

Skall bli kul att träffa dig igen, Gumsigos! Det var ju ett bra tag sedan vi sågs!

• Grisaknorr

ONSDAG !? VÄNTA STOPP !! Va händer !? JAg ska va med när vi ska träffas !!! Hoooo va händer *s*
    Meeeennnnn, har jag missat träffen ??

• Paulinas

Grisaknorr!

Träffen är nu på måndag den 7/11 kl 18.30 på House of Bagels!! Du har inte missat!!

Igår träffade jag och gumisgos Min-ah eftersom hon inte kunde den 7:e, du hade i och för sig varit välkommen då också, men vi ses iallafall på måndag (hoppas jag?), ska bli kul att träffas.

Hur går det med all bröllopsplanering då? Några nya framsteg?

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!