• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Amy1

Gumsigos, din tiara var också fin! Har du bestämt vilken klänning du ska ha? Gillade 3, 4 och 5 mest!

• Grisaknorr

Paulinas
    Nej jag har inte hitta mina hjärtan... gick in å skulle beställa dom igen tänkte jag.. men då ä dom tillfälligt slut. Men jag har ju tid på mig så.....

Jag SKA gå ner i vikt nu. Jag börjar med å hoppa så länge jag orkar på studsmattan och försöker hålla mig från onödigt småätande + så många sittups jag pallar med varje kväll innan sängen..... Börja lite lungt. Ja jag kom på igår hur knäppt d låter när jag säger att jag inte har tid, när jag skyller på barnen.. Nä, nu jäkla ska jag börja kämpa !

Gumsigos

Du får hjälpa mig med hur man gör på ebay sen.... Jag ä sån fegis... vågar ju inte utan hjälp av någon som redan kan !!

• Min-Ah

Hej!

Tyvärr kan jag inte den 29/11 kl 16.30.
    Jobbar till kl 17.20 i Broby. Sedan tar det ju ett litet tag innan eleverna "är ute" ur salen och man själv packat ihop sina saker. Sedan är det ju ca 40 min resväg med...

Kommer väl, förhoppningsvis, fler chanser att få träffa er!
    Fredagarna är jag ju helt ledig och helgerna är ju (oftast) något lugnare...

• Min-Ah

Grisaknorr!

Var inne lite på din hemsida.
    Vilken jättesöt bild på dig och ditt lilla barn!

Det här med vikten är verkligen svårt!
    Jag kämpade ju och försökte gå ner i vikt till mitt bröllop, men lyckades ju tyvärr inte så bra... Har för dålig disciplin på mig, hi, hi!!

Måste försöka ta tag i det nu, i stället!
    Är ju inte alls bra att vara mullig när man har diabetes (typ 2)...

• Min-Ah

Grisaknorr!
    Var ju inne på din hemsida, igen och kollade på bilderna på resten av barnen!
    Så söta, alla!

Måste till jobbet strax, så jag får kolla mer senare!

Ha det så bra, alla!

• Gumsigos

Amy1 jag har inte bestämt mig än det e ju så svårt, men just nu lutar det mot 5an.

• Gumsigos

Jag tänkte jag också skulle gå ner litta, men jag har start från o med måndag. För då e det 10 mil till Dunis goa kaffe maskin :D

Nä men ja tänkte att det kanske e lättare o ha en dag som start :) Sen ska jag börja träna hästen mer börja träna på gymmet på nya jobbet. Ska bli härligt! Vill tillbaka till mitt riktiga ja igen.

Längtar o ja ska lyckas!

Go for it Grisaknorr!!

• Grisaknorr

Min-Ah

Tack för allt beröm om barnen Jag håller enbart med, för mig är d ju dom sötaste barnen som finns
    Hur försökte du gå ner i vikt innan bröllopet ?

Gumsigos

Idag har jag inte varit lika aktiv Haft folk tills för en timme sedan... från morgonen till kväll *pust* Å nu ä snart Mogge hemma så han kan ta barnen om jag ska ut å hoppa.... men jag ä så hemskt
    mörkrädd så ikväll blir d inget Får hoppa dubbelt imorgon....... Men jag har ätit nyttigt iaf

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!