• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Gumsigos

Det finns ju Ystad spa me. Det är där vi ska tillbringa vår bröllopsnatt. Vi tänkte ta lite spa dagen efter. De heter Ystad Spa & Konferans hotell. Trevligt folk. De har egen hemsida som du kan kolla in. www.ystadspa.se

• Paulinas

Härligt med måndagmorgon...

Det ser ut som om jag kan den 4:e, ska bli skoj!

Gumsigos, fotografen heter Dan Sköld (danskold.se). Vi tyckte att han var trevlig och när vi var där så visade han lite foto på brudpar också (fina). Lite speciell, men positivt sätt tyckte åtminstone vi.

Är det skönt att ha 2 veckor ledigt nu!? Det hade ju suttit fint här också, blir lite avis. Blir det en del bröllopsplanering nu då när du har lite tid över?

• Gumsigos

ja här ska nog hända både det ena o de andra, du vet allt det där man aldrig hinner annars... o så bröllopsplaner förstås

Vi ska faktiskt till Ystad i helgen o kolla runt på ställen, vi har lyckats få ihop en del som verkar intressanta. Bla snogeholmsslott... men det verka dyrt.. men ack så fint...:D

• Paulinas

Vad bra att ni hittat lite i Ystad och vad mysigt att ni ska ta en tur dit i helgen!

Det hade varit kul att passa på att träffa dig nu när du är ledig gumsigos! Denna veckan är körd, men kanske någon gång nästa vecka? Måndag hade passat mig bra!

• Paulinas

Är ni på jakt efter fotograf nu? Har ni hittat något bra? Det är ju en sådan grej som är bra och relativt lätt att fixa så här tidigt i planeringen!

Ikväll ska vi stämpla champangeglas och embossa till våra festprogram (utsidan är designad, inte börjat på innehållet) och titta på fotbollsgalan samtidigt, något för både jimmy och mig med andra ord :)

• Grisaknorr

Vi ska ha en vän som fotograf Hon ä jätte duktig... Ska vara med heeeela dagen

Tycker d ä himla tyst här inne
    Vilka kommer nu den 4de då ??

• Paulinas

Hej Grisaknorr!!

Ja, visst är här tyst inne :( Jag försöker hålla låda! :)

Toppen med en fotograf man känner ju, och hela dagen! Lyx!! Vi ska ta "proffs" foto innan vigsel och sen be någon vän ta vid vigsel och en annan vid middag, bra att dela upp det lite så att de inte tröttnar på sin uppgift...

Jag kommer till 90% den 4:e, hade varit så mysigt!

• Marie06

Hej Tjejer

Eftersom jag inte ska gifta mig på några eller något år så har jag dragit mig lite härifrån... vill inte ni ska tycka jag e tråkig med min killproblem...

Iallafall just nu känns det helt okej med Joakim, jobbigt att inte träffas bara men jag får hålla ut.. han är ju trots allt sjuk.

Jag kommer den 4 om ni fortfarande vill det vill säga.

Nu ska jag gå och klippa mig senare idag ska jag färga och slinga håret...

• Paulinas

Hallå Marie!!

Klart du ska hänga här ändå!! Och klart du ska med den 4:e!!

Vad kul att du ska klippa dig, är också sugen, men vi blivande brudar måste ju spara håret :)

Du, jag fick inte rätt på symaskinen... undertråden hakar upp sig så det går inte att sy. Är det ett problem du känner igen eller är det jag som är trög?

• Paulinas

Vi stämplade 60 champangeglas igår, *älskar att pyssla*. Ska hem och fixa lite med dem... ska bara jobba ett par timmar till först...

Jag ska snart börja och stämpla "välkommen" på festprogrammen, men är fortfarande lite osäker på designen... vill vara helt säker innan jag gör något på alla mina fina papper...

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!