• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Gumsigos

va kul att höra att ni kommit så långt Paulinas! Håller med dig, klart att du ska komma Marie! O ni andra me för den delen! Vi tar egen fika med oss till skogen o sen bjuder ja på midda när vi kommer tillbaks.

Nu har vi kollat ut ett par ställen vi ska kolla på i helgen. Ska ringa runt sen o höra om de kan. Min slöja har förresten kommit, tror ja, ska hämta den på Posten sen. Längtar! :) Jag vet på ett ungefär vilka underkläder ja ska ha, men väntar att beställa ifall man krymper lite...:D

Klänningen e fortfarande ett hopplöst fall... vet inte vilken så ja tar den sist. Ska förhoppningsvis få me mig sambon till Köpenhamn nästa freda, tänkte dra me honom till Lillys, ska bli kul o prova fler! O han kommer väl o svimma... :D Men han kommer nog inte få se mig i den ja väljer, eller vilka underkläder... lite hemlisar ska ja ju ha.
    Jo ja har ju en annan, ska göra en secretbox sen... det ska ja... ska bara bli lite finare o mer muskler än skinka... :D

• Paulinas

Hallå gumsigos!

Vad mysigt med köpenhamn! Hoppas att ni hittar något fint!

Det här med underkläder hade jag inte ens tänkt på... hänger förstås rätt mycket på vilken typ av klänning man väljer... måste ju se snyggt ut, mycket att tänka på!!

Det här med secret-box hade jag också kunnat tänka mig, lite kul ju.. men osäker på om jag vågar kontakta en fotograf och sen klä av mig framför denna.. det måste i så fall vara en kvinna! Men visst är det en kul idé!

• Paulinas

Vet du vilken forograf du ska använda?

Och spännande med slöjan ju!

• Gumsigos

mmm jag funderar på Helsingborg, där ska finnas en tjej som har fotat sådant förr. Tänkte bla med snygga underkläder o så när man börjar klä sig inför bröllopet med slöjan o så där, har sett de innan o sett så sexigt o gulligt ut.

• Paulinas

Ja, egentligen behöver det ju inte vara så farligt... har också sett många fina såna kort...

Det är ju bra om man går till en fotograf som är van vid situationen som har fotot många i samma ärende!! hade varit fint i svart-vitt... blir sugen!

Har du aning om pris? kan det kosta 1500-2000:- någonting?

• Gumsigos

ingen aning... satt o leta efter nån som kan göra det men hitta inte så många på nätet inga här nere. Så det blir väl o ringa runt.

• Paulinas

Ja, verkligen fina foto på den sidan! Det är svårt det här med fotograf, konstigt men många verkar inte ha hemsidor...

• Grisaknorr

OJ !!!!! Vilket ös d blev här !!!! Måste ju gå bak en sida för å läsa allt

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!