• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Grisaknorr

Marie !!

Jag å Mogge kommer den 10de Jag ska börja jaga barnvakt redan ikväll
    Något spec du behöver till nya boendet ??

• Grisaknorr

Va flitiga alla är ! Jag måste ju komma igång !!

• Marie06

Grisaknorr

Nä tänk inte på presenter det räcker med en flaska vin isåfall... bara ni kommer det hade varit jättekul..

• Gumsigos

nu har ja fått se bilder på den ena lokalen vi tänkt kolla på o fått veta lite mer om den :) Lutar mot den :)

Ja e så gla! :D

• Marie06

Tjejer

Då var det dags att byta till vinterdäck på bilen.... jag behöver byta tändstift med men det klarar jag inte själv tyvärr, annars hade jag rett resten själv...

Ska lämna gamla lägenheten om en halv timme, man är lite nervös... tänk om vi får betala skit mycket...

Joakim börjar att sakta återkomma till det friska livet =) äntligen...

• Gumsigos

ja brr va det ble kallt i morse när man stack ut näsan :)

• Paulinas

Men det låter ju jättespännande Gumsigos, berätta! Vad är det för typ av lokal?

Ja, Marie det här med att sköta bilar är inte så lätt. Vi har ju en gammal skrutt (riktigt skruttig!) nu, men letar efter något annat, förhoppningsvis har vi en ny bil redan nästa vecka, ska bli skönt med en bil som funkar!!

Och lycka till med besiktningen av lägenheten idag!

• Paulinas

Grisaknorr,

du frågade ju om stämplar på glas, från början var jag inte alls inne på det, men du har fått mig nyfiken! :)

Hur gör man? Går det med en vanlig stämpel, glaset är ju runt, hur får man det snyggt? Hmm, blev lite sugen!

• Gumsigos

Den lokalen får mig o tänka på Kronohuset som Marie skulle haft. Högt i tak o stukatur.

Priset för lokalen låg på 1000,- + 50,-/p
    Tjejen jag fått priserna av ska gifta sig helgen efter oss o hade även fått pris på tre rätters för 320,-/p. Jag tycker det låter ganska hyffsat. Finns en kille som brukar göra maten där men om man vill kan man fixa allt själv. Det enda som inte ingår e personal o dukar/servetter.

Vad tycker ni? Om vi räkna för ca 45pers fick ja det till 17650.-

• Paulinas

Jag tycker att det låter helt ok när det gäller priset. Väljer ni att fixa maten själv eller ta catering på en del och fixa lite själva får ni ju ner priset ytterligare. Lokalen i sig är ju billig och bra!

Ska ni titta på den i helgen?

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!