• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Grisaknorr

Min-Ah

Snälla, du/ni kan väl försöka komma till Marie !? Hade varit så kul å få träffa dig Man MÅSTE ju inte supa skallen i bitar Sympati dricka lite vin å när folk sen går ut så kan du ju gå hem å lägga dig ?? Jag går inte heller ut, så vi åker oxå hem då.

• Grisaknorr

Gumsigos

Va duktig du är på å lägga ut länkar !! Fortsätt !!!!!! Finns inget roligare än å "flänga runt" bland sidor MER MER MER !!!

• Gumsigos

JA GÖR SÅ GOTT JA KAN :d:d:d

De e kul o hitta länkar här o var på BT, hittat mkt kul

Jag bad precis älsklingen o boka tårtprovning... ska bli kul o se vad som blir av det.... o hur lång tid det kommer att ta hihihi :D

• Gumsigos

Ja har en bra fråga o vill veta vad ni tycker.... ja, Marie o älsklingen dividerar huruvida klänningen ska se ut.

Kan man ha vilken klänning som helst till ett strandtema??

• Gumsigos

Blir det inte för mkt med en elegant o pampig klänning....känns lite fel... kom bara o tänka på det

Vill gärna höra era åsikter! :)

• E+P

Hej tjejer!
    Vill bara tipsa om ett bra ställe till att beställa tårtor på. Jag tycker konditori Boulevard gör sååå goda tårtor! Men vi har ju många bra kondisar i stan! Svårt att välja.

• Amy1

Paulinas!

Hur gick det med klänning idag??

• Gumsigos

Ja paulinas hur gick det med provningen? ja vill me höra ;)

• Min-Ah

Marie06!
    Blir din fest den 10/12?
    Vill gärna komma!
    (Maken har fortfarande inte bestämt sig...)

Har du kommit i ordning i nya lägenheten och sådant, nu!
    Är ju så nyfiken på att få hälsa på!

Grisaknorr!
    Vill ju gärna träffa dig med! :-

Och er andra med - "gamla" som nya här i BT-gänget!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!