• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Gumsigos

nu e det ju bara ex, klädkoden har vi ju inte bestämt än, liksom så mkt annat :D

• Gumsigos

Kan man kalla den lite halvformell?? ;)

• Gumsigos

Förresten ja puffar för att hitta en fotograf till Secret box. Ni kan väl hjälpa till så kanske vi hittar nån som e duktig o trygg.

• Paulinas

Jag tycker att din text har en avslappnad och trevlig ton, men som du säger ändå lite halvformell!

Glöm inte telefonnr eller adress vid osa bara!

Tre rätters middag låter kanske lite konstigt.. hmm bjuder vi på bröllopsmiddag kanske? eller bara middag?

Annars super!

Min text är nog inte så bra... måste arbeta lite till på den!

• Paulinas

"kolla www.carolinejacobsen.com. Tfn. 0709 26 71 82 "

Denna fotografen skrevs det om i en diskussion om secretbox i malmö, det kanske skulle kunna vara något?

• Gumsigos

men vet du var hon finns? lite bleka bilder, men annars verkar hon ok.

• Paulinas

Hon finns i Malmö (om jag förstod tråden rätt). Inte hundra på att hon gör secret box, men tjejerna i den andra tråden trodde det.

• Marie06

Den 29 låter jättebra..

Jag kommer gärna upp på kaffe vid halv sex.. fixar jag fikat... Paulinas.. appropå det så min symaskin e knassig..

• Marie06

E där fler som skulle kunna komma den 10 December på fest hos mig ????

Den 26 ser ut att bli väldigt tunt med folk....

• Paulinas

Det blir super!

Ja, får inte riktigt koll på symaskinen, men ingen fara! Vi kan se om vi kan fixa det tillsammans, annars ska jag ju träffa mamma på fredag och kan då låna hennes symaskin ett par veckor (kan ju passa på att lägga upp dina gardiner då med).

Ska främst sy "värmekuddar" (alltså fyllda med ris eller vete som man värmer i mikron och använder när man har värk). Ska ge några till mamma i julklapp, hon använder det varje natt och efter ett tag blir de slitna och fula.. Sen ska jag ju sy julgardiner så fort jag hittar något snyggt tyg (hoppas på malmö). Hmm, sen är det ju dags att sy löpare och servetter till bröllopet! STORT projekt :)

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!