• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Gumsigos

har hämtat min slöja nu! Fin men va det känns konstigt!

• Grisaknorr

OJ ! Nu kan jag inte lagra så mycke i min sletna gammla hjärna, så jag tar några inlägg åt gången

Jo, det ÄR lyx å ha fotograf hela dagen . Vi kommer sätta ut engångs kameror på borden oxå.

Sen Marie ! Hur kan du någonsin tro att vi inte vill lyssna på dina killproblem !? ÄLSKAR å lyssna på folk som ä nykära å deras upp å ner gångar !! Hur mysigt som helst, så skriv på du

Stämpat era glas, Paulinas !! Åååå jag är så himla ledsen över mina stämplar som kommit bort Jag skulle ju oxå stämpla våra vinglas....
    Vad har du stämplat på dom ??

• Gumsigos

man kommer ju allt närmre ju mer man köper till bröllopet... o då känns det mer påtagligt...

• Grisaknorr

Jag vill oxå ta secret-box foto.... det är så långt ifrån mig man kan komma så han skulle trilla av pinnen om jag gjorde det
    Men det beror på hur jag ser ut i kroppen då... inte kul å göra om man har skin som ä slabbigt här å där... (eftersom jag SKA ha gått ner i vikt då )

Va kul att du hämtat din slöja !! Vad är det som känns konstigt ??
    Känns som jag ä seg på å köpa ihop saker ! Ni andra ä ju så flitiga !!

• Grisaknorr

Gumsigos

Tror du han svara innan jag ställde frågan *s*

• Gumsigos

Nu hänger ja inte me dig Grisaknorr... Tror du han svara innan jag ställde frågan

Hjälp va menar du??

• Grisaknorr

Jag frågade varför du tycker d känns konstigt med slöjan...

• Marie06

Hej Girls

Nu har jag klippt mig, färgat håret och slingat det...

Snart 2 veckor och jag har inte sett Joakim... suck jag döööör snart.

• Grisaknorr

Marie06

Oj !! 2 veckor !? Stackars dig ! vad fattas honom ??

• Grisaknorr

Paulinas

HUr gör du med färgen på glasen ?? Härdar du den eller struntar du i det ?? Kankse du har en färg som inte behöver härdas ??

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!