• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Grisaknorr

Ahhhhh !!
    Tjejernas hopprep ligger här på goolvet.... jag ska hoppa hopprep i 15 min istället !!

• Gumsigos

Kul att du kommit i gång lite Grisaknorr, ja hejar på dig! Om du e sugen på o hänga me på ett gym sen nån gång e det bara att slå en pling.

Förresten kan vi inte hitta på nåt sånt tillsammans? Mer än bara fika... :)

• Paulinas

Vilka fina album alla har! Så många fina bilder. Grisaknorr du hade ju jättemånga fina bordsdekorationer på din sida, många bra idéer! Och håller med, jättesöta barn!

Amy, väldigt läcker tiara, finns mycket snyggt i den vägen, värre är det med kronor som jag vill ha...

• Paulinas

Visst kan vi göra något annat än fika! Jag hade tyckt att det vore trevligt med en långpromenad och ha fika i ryggsäcken... men då får vi nog ta det en helg så att det inte hinner bli mörkt när vi är ute och går. Vi hade ju också kunnat träffas i simhallen en kväll!

• Paulinas

Hade ju varit bra med en helgpromenad, då kanske Min-ah också kan!!

• Gumsigos

badet lät trevligt, e så skönt o simma o man känner sig så nyttig efteråt

• Gumsigos

Vi kan ju ta en runda i mina skogar o äta en go midda efteråt om ni vill hemma hos mig, nån gång.

• Grisaknorr

Blev bara några futtiga hopp..... AJ va ont d gjorde å hoppa rep på stengolv

Jag vill GÄRNA va med å gå i skogen och sen äta hos dig Gumsigos, låter jätte mysigt !! Badhuset tror jag att jag låter bli. Pi katten å behöva fläska runt där Hänger med om några månader när jag fått mer mänsklig kroppsform igen

Usch, min dag har varit hemsk från morgon till nu... lär nog inte bli bättre känns d som.
    Försov mig...glömde köpa kaffe.... fick inte färdig städat innan mäklaren kom...När mäklaren kom så hade Micka sketit bjöja och byxor fulla, upp på rygg å ner på ben... Isacc (2 år) sprang utan blöja (vilket han brukaar göra) och stuntade i å gå på pottan just denna trevliga morgon....sket ner sitt rum och Micka (1 år) passade på å klena in hela sig och HELA sitt tjocka hår med hans bajs. Mitt i allt detta hade jag en vänn här som jag inte träffar så ofta... som efter Isacc å Mickas "framträdande" åkte hem !!!!!

Tyck synd om mig !!!!

• Gumsigos

Ja Grisaknorr, barn kan då ställa till det när de minst passar...

• Gumsigos

Nån som vet var man kan hitta snygga kuddar typ i siden eller så, ska ha som ringkuddar till mina. De ska få bära var sin ring, hans o min. De behöver inte vara likadana men ändå eleganta.

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!