• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

Hej tjejer,

onsdag nästa vecka (2:e) går bra för mig Min-ah. Vi kan väl säga kl 16 (så hinner jag hem från jobbet), kom du till mig du vet ju var jag bor! Gumsigos du kan ju ansluta efter ditt jobb, det blir ju super! Och sen har vi ju Marie på våningen under oss så om du har möjlighet så hade det varit kul om du också kom!

Och så står träffen den 7:e ändå kvar, ska bli super trevligt det också!

Livet verkar vara allmänt bra för dig Marie, jättekul! Är så glad för din skull och snart är vi ju som sagt grannar!

Gumsigos, ska bli kul att se dina ringar!

• Min-Ah

Paulinas & Gumsigos!

Onsdag, 2/11 blir perfekt och 16.00 passar mig utmärkt!
    Skall träffa en f.d. fiolelev, som nu går Musikhögskolan i Malmö. Hon är i Kristianstad den dagen och vi skall äta lunch vid 13-tiden.
    Jag vet ju var du (och snart även Marie bor! )

Vi kan ju laga något gott tillsammans igen! Var så trevligt sist . Skall kolla med maken den här gången, kanske vill han också vara med och ansluta på eftermiddagen/kvällen...

Vad är ni sugna på?
    Jag är ju "allätare"! (Bara maken som är lite kinkig med vitlök, senap, pepparrot och surmjölksprodukter... Hrmmm).

• Min-Ah

Marie06!
    Åh, vad roligt att du funnit kärleken igen! Grattis!

Vore kul om du också kan komma till Paulinas på onsdag!

Gumsigos!
    Jag håller tummar och tår för din intervju på fredag!!
    Kul att träffa dig, igen!
    Jag är hos Paulinas vid 16-snåret, så kan du ansluta så fort du har möjlighet!

• Min-Ah

Maken hade inte tid att följa med på onsdag till Paulinas.
    Så det är fritt fram för vitlök, senap, pepparrot och surmjölksprodukter!!

• Paulinas

Hallå Minah!

Då bestämmer vi på onsdag, ska bli jättetrevligt. Kommer du redan vi 16 så hinner vi ju planera lite mat, ta gärna med något gott recept. Marie jobbar kväll den onsdagen, så hon kunde inte då, men Gumsigos kommer när hon slutat jobbet!

• Paulinas

Vi har förresten pratat med fotografen Dan Sköld och ska träffa honom på måndag för att ev. boka. Ska bli spännande. Känns så bra att saker börjar hända!!

Grisaknorr, vi pratade ju om tallrikar innan (eftersom brunnens är så fula). Nisses i Hässleholm (stor butik med prylar, smink, leksaker) hyr ut tallrikar för 15:-/dussin. Billigt och bra!! Det var min mamma som hittade det och när hon pratade med dem så sa dem att hon kunde boka i januari. Så vi kör på det alternativt. (vita tallrikar)

• Min-Ah

Paulinas!
    Jag kommer till dig kl 16 på onsdag!

Skall kolla mina recept. Är inte så bra på det där med recept, eftersom vi nästan aldrig följer något utan oftast "experimenterar" vilt
    Vi får se vad vi hittar på!

Har fått ännu en CD med bröllopsbilder från en av mina kusiner. Jättemånga fina bilder!! Kul!

Vad bra att ni hittat "Nisses", som hyr ut tallrikar! Blir ju jättebra!

• Paulinas

Vad kul med mer foto! Nu får du se till att få ihop ett litet album! (lite nyfiken ju)

16 blir super, ses då! Fick precis mail från Jenny, hon kommer också!

Jag sitter och arbetar på en "att göra lista" till bröllopet, en del del grejer som ska fixas! Och ändå glömmer jag väl hälften, svårt att göra en komplett lista!

• Amy1

Paulinas

Jag är också sugen på att anlita Dan Sköld. Berätta gärna hur det går! De andras priser är ju rent hutlösa! Så fort det är "bröllop" med, så kostar allt genast minst 3000 mer än det annars skulle gjort

• Min-Ah

Paulinas!
    Jodå, jag skall fixa ihop albumet! Har väl över 250 bilder, så det är ju en hel del...
    Och nu kom ju ytterligare ett antal (över 150 st)...Oj, oj, oj!!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!