• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Marie06

Hej alla

Har ni foto ni vill få hjälp med att redigeras, isåfall vet jag en som vill träna sig och bli bättre... han är visserligen bara amatörfotograf men en mycket duktig sådan...

Jag har sida om ni är intresserad av att se hans bilder, skicka er email isåfall.

• Grisaknorr

Paulinas

Ja, d får mig å tänka på ......... vet bara hur gammla Amy1, E+P och fruerlandsson är, ja och nu du.......

Marie06 hur gammal är du ??
    Gumsigos... fått för mig att du ligger på 30 något .... vet inte varför..... Hur gammal är du ?

Nu har jag väl inte glömt någon ?!

Haha, bara jag som är så nyfiken på alla andra ! Men jag vill ju ha ett "ansikte" på er ju !!

• Marie06

Grisaknorr

Jag är 27 bast =) Gammal som gatan alltså *Blink*

• Amy1

Paulinas, ringde du eller mailade du Dan Sköld?

Idag ska vi till MB och välja tärnklänning, ska se om jag kan fota min brudklänning då också

• Grisaknorr

Marie06

Haha !! JAG känner mig lastgammal !! Alla är yngre ju !!

• Marie06

Gumsigos är 29 år... =)

• Marie06

Blir om en vecka menar jag...

• Paulinas

Den 7:e nov verkar ju funka bra! Kan du då också Marie???

• Paulinas

Än så länge har vi bara haft mailkontakt med Dan Sköld, ska vänta på prisuppgift från claes dahlquist och sen boka träff. Vill ju gärna träffas så att man vet om man gillar personen i fråga, bli ju bättre bilder då.

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!