• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

hihi, när jag är på jobbet har jag typ BT uppe hela tiden. Hemma är det dock sällan (sitter knappt vid datorn hemma), men visst är det som en drog!

• Amy1

Paulinas

Jag ska till& Co idag och klippa mig. ska höra med min frisör då vad de har att erbjuda. Känns nästan som att jag kommer ta det oberoende pris under förutsättning att de kan erbjuda både smink, hår och naglar..

Jag tyckte jag var lite löjlig nu som kände att jag började stressa upp mig och tyckte att det liksom börjar dra ihop sog Fast jag tycker mig ana att ni känner likadant?? Undrar då hur man mår en månad innan dagen D??

• Grisaknorr

Amy1

Tidning inköpt....... va i stan idag Vilken klänning va d nu ?? En av dom på sidan 2 ?? SNYGGA !!

• Paulinas

Vad bra! Då är vi iallafall 3! Kan ni andra? *hoppas*

• Marie06

Hej Tjejer

VAAAAA ni lyckas boka en dag när jag INTE kan..... hehe

Hmmmm jag har ju en dejt just den dagen....

Kommer säkert fler turer... Kram till er alla...

• fruerlandsson

Grisaknorr.

Ja, det kan jag tro!!!

• Gumsigos

Hur vågar ni välja en dag när jag inte kan :D

Tyvärr kommer jag hem från Polen den dan, o tror inte att det e så poppis om ja åker på tjejträff direkt från flyget :D:D

Kan ni inte ta dan efter eller nån annan dag?

När vill ni ner till Malmö?
    Jag jobbar bara där kommande vecka, fredan den 4/11 och veckan därefter, sen slutar jag den 11/11.

• Gumsigos

Grisaknorr, du kan väl ta barna med dig, barnen i en bil o vagnen i en annan? Det löser sig säkert. Kul förresten med en till som inte har körkort... jag börjar känna mig gammal som inte har :D Har aldrig hunnit....

• Gumsigos

Fru Erlandsson! Äntligen en till Tollarps tjej! Var bor du nånstans? Känner vi varann?? :) Vi gifter oss i Ystad den 1Juli, men ska ha festen hemma på gården tror jag. Bor i Sandhusen, E22.

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!